فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه آزار و اذیت مردم و ایجاد مزاحمت برای نوامیس را خط قرمز خود می‌داند.

سردار "کیومرث عزیزی" در خصوص برنامه‌های پلیس در چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: پلیس از ماه‌ها قبل طرح پیشگیری از فروش مواد محترقه را با شناسایی انبار‌ها و فروشندگان عمده آغاز کرده است و با اقدامات بسیار پیچیده پلیسی میزان کشفیات مواد محترقه بصورت عمده نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه آسایش و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کسی باعث سلب آسایش شود با آن برابر قانون برخورد خواهد شد افزود: متاسفانه چهارشنبه سوری همانند سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و در سال‌های اخیر چهارشنبه سوری به کابوس زندگی مردم تبدیل شده و شاهد انواع حوادث ناگوار بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری برخی جوانان شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خصوص آسیب‌های چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: اولویت اول ما در چهارشنبه آخر سال، پیشگیری از جرائم است و در این ارتباط پلیس به هیچ وجه با شادی و نشاط مردم مخالف نیست بلکه در کنار مردم و با مردم و برای مردم است، اما چنانچه برخی افراد معدود هنجار شکن قصد سد معبر و مزاحمت‌هایی برای شهروندان داشته باشند با هماهنگی مقام قضائی به صورت قاطع با آنان برخورد خواهد شد.

سردار عزیزی در خاتمه سخنان خود به تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ اشاره و بیان داشت: کسانی که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند پیش از ترک منزل موارد امنیتی را در نظر داشته و اشیاء قیمتی و طلا و جواهرات را در صورت امکان از صندوق امانات در بانک‌ها استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
واقعا پلیس مخالف شادییییییی مردم نیست اتفاقا برعکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
چه شد که حالا ریشه ایرانی یا غیر ایرانی ما از چند تکه کاغذ و چند تکه چوب و آتش و دوهمی های خانوادگی دور آتش کوچک و جشن و شادی و رسیدیم به این مرحله از بی فرهنگی تمام ترقه و خشونت و ...اینو همه تبلیع ترقه و ....همگی از یک فرهنگ بیگانه دارد وارد میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
سلام
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه هر چی آتش پرست و هر چی وحشی و ازخدا بی خبرهایی که برای شادی و خالی کردن انرژی خودشون , به مردم و اموال مردم خسارت میزنند و حال همه را خراب میکنن و شهرها به میدون جنگ تبدیل میکنن و اصحاب مردم را بهم میریزند و به فکر هیچکس نیستند که مردم بیمار دارند و نیاز به آرامش دارند . میخاید خبر مرگتون خودتون را خالی کنید برید بیابون خارج شهرها , اینقدر آتیش بازی و ترقه بازی کنید و سر و صدا کنید تا جونتون در بیاد . چرا حکومت فکری نمیکنه و اینها را با قدرت مهار نمیکنن . ؟ واقعا کجای دنیا اینطوریه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۵:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
آتش پرستی کجا بود تازه از روش میپری و شعر زردی من برای تو مبخوانی و سرخی تو برای من انرزی های منفی درون را آزاد میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
متاسفانه کم کاری های فرهنگی زیادی داریم متولیان فرهنگی فقط بلدن برای فرهنگ سازی خودشون با خانواده شون تو جشنواره های خارجی به کشورای خارجی سفر کنند!!!!

ولی برای فرهنگ سازی اعیاد و مناسبت های فرهنگی و ملی مون هیچ کاری نکردن
اگه متولیان مکان و زمان مناسب برای همه مناسبت ها تدارک ببینند و جوانان اونجا با ابزار مناسب خوشحالی تخلیه هیجانی شن حتی موجب توریست پذیری میشه

دیگه این تخریب ها ب نام مناسبت زیبای چهارشنبه سوری نوشته نمیشه و مسبب توریست گریزی نمیشه!

ب کشورای منطقه مون نگا کنین امثال گرجستان چقد زیبا مراسم ها عید نوروز در خیابانها و مکان های عمومی برگزار میکنن
من ایرانی آرزومه برم گرجستان موقع سال تحویل! با اینکه پول مسافرت ندارم
Iran (Islamic Republic of)
Mfg
۱۸:۰۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
پلیس جان ما تو خیابون یکی را دیدیم عاشقش شدیم مجبوریم پیشنهاد بدهیم ممکن است قبول کند و ممکن است قبول نکند دیگه اون ایجاد مزاحمت برای نوامیس نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
خاک بر سر احمقت . دیوانه و روانی که میگن , یعنی تو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
خداشفات بده آمین
آخرین اخبار