مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از افتتاح دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در محل نگارخانه شاه اسماعیل خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: پس از برگزاری جلسات مستمر ستاد خدمات سفر، استان برای پذیرایی از مسافران نوروز ۱۴۰۲ آماده است و در همین راستا امروز دبیرخانه این ستاد افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در مراسم دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل در محل نگارخانه شاه اسماعیل خطایی مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات لازم را انجام داده‌اند و باقی اقدامات نیز در روز‌های آتی انجام می‌شود تا شرایط به صورت کامل برای مسافرت‌های نوروزی آماده شود.

محمدی ادیب تاکید کرد: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان احتمال شروع زودهنگام سفر‌های نوروزی وجود دارد و به همین دلیل از امروز و با استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف دبیرخانه ستاد خدمات سفر در محل نگارخانه خطایی کار خود را آغاز کرد.

او ادامه داد: استان اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی، مواهب خدادادی، آثار تاریخی و فرهنگی و تاسیسات گردشگری شرایط بسیار خوبی را به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان دارد که می‌تواند به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.