مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین با تاکید براینکه نباید خانواده شهدا و ایثارگران دغدغه درمان داشته باشند گفت: هم‌اکنون ۱۹ هزار و ۸۴۰ ایثارگر استان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی خانواده شهدا و ایثارگران از سوی این نهاد تامین می‌شود و تمام تلاش ما نیز در ادامه راه حل مشکلات این قشر از جامعه است.

به گفته وی، ۶ هزار و ۸۸۸ ایثارگر قزوینی تحت پوشش بیمه پایه و ۱۹ هزار و ۸۴۰ ایثارگر نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و خدمات درمانی خود را دریافت می‌کنند.

اسمعیلی با اشاره به برخی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، تصریح کرد: قزوین در طول انقلاب اسلامی ۲ هزار و ۹۲۶ شهید، هفت هزار و ۵۹۳ جانباز و ۶۶۲ آزاده تقدیم نظام مقدس کرده است.

این مسوول تاکید کرد: روز بزرگداشت شهدا، فرصت مغتنمی جهت تکریم از مقام شهیدانی است که بدون هیچ چشمداشتی برای برقراری امنیت و آرامش ما به عرصه نبرد با دشمنان نظام شتافتند و جان خود را نیز در این راه دادند و امروز بایستی همه ما قدردان آنان باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، طرح سپاس را یکی از برنامه‌های این نهاد در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال هفت هزار و ۳۹ دیدار عاطفی از جامعه ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد.

اسمعیلی اضافه کرد: همچنین طرح خاطره نگاری والدین شهدای استان در بنیاد شهید به اتمام رسیده و خاطره نگاری همسران شهدا و جانبازان نیز آغاز شده و تاکنون نیز ۵۶۵ مورد آن به انجام رسیده است.

۱۹ هزار و ۸۴۰ ایثارگر قزوینی تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند

برگزاری ۳۴۷ یادواره شهدا در استان قزوین

این مسوول با اشاره به برگزاری یادواره‌ها و مراسم شهدا، تاکید کرد: تاکنون ۳۴۷ مورد یادواره با هدف شناساندن سیره و منش شهدا در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره در جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگران از سوی بنیاد شهید قزوین، تصریح کرد: مشاوران باتجربه به کارگرفته شده در این مرکز به یک هزار و ۴۷۴ ایثارگر در زمینه‌های مختلف از جمله مسایل خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، درمان، مسایل شرعی و مذهبی و در نهایت اشتغال مشاوره‌های لازم را ارایه داده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: یک هزار و ۳۹۸ ایثارگر در ملاقات‌های عمومی و یک هزار و ۸۶۶ ایثارگر از طریق سامانه ۱۶۱۶ توانستند مشکلات‌شان را با مسوولان این نهاد نیز در میان بگذارند.

وی یادآور شد: مسوولان بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین همچنین به یک هزار و ۸۷۷ ایثارگر در مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) و به سه هزار و ۳۵۷ ایثارگر به صورت اینترنتی پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های این قشر معظم جامعه بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار