رییس پلیس راه استان قزوین از اعمال جریمه رانندگان متخلف در جاده‌های اصلی و بزرگراه‌های این استان توسط دوربین‌ها و تیم‌های گشت نامحسوس در تعطیلات نوروز خبر داد.

 سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان اظهار کرد: در حال حاضر تمامی دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلف جاده‌ها و بزرگراه‌های استان فعال بوده و علاوه بر ثبت و ضبط تخلفات رانندگی، سرعت میانگین را نیز کنترل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته ترافیک در سطح جاده‌های ارتباطی این استان رنگ و بوی نوروزی به خود گرفته، افزود: با توجه به نزدیک شدن نوروز و افزایش حجم سفرها، به رانندگان توصیه می‌شود تا از زمان حرکت خود از مبدا و رسیدن به مقصد از هرگونه عجله و شتاب اجتناب کرده و مشاهده شهر‌های بین راه و مناظر جاده‌ای را نیز جزو سفر بدانند.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، امروز شاهد بارندگی در سطح منطقه هستیم و به رانندگان توصیه می‌کنیم تا ضمن احترام گذاشتن به قوانین و مقررات رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز در سطح راه‌های اصلی و فرعی خودداری کنند و در هوای بارانی فاصله طولی با خودرو مقابل را رعایت کنند.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: طرح رزمایش نوروزی پلیس راه استان قزوین نیز فردا سه شنبه همزمان با سراسر کشور و با برگزاری مراسم رسمی آغاز می‌شود و تمامی نیرو‌های پلیس راه تا پایان تعطیلات نوروزی و به صورت ۱۰۰ درصد در سطح جاده‌های استان مستقر خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.