ابوطالبی گفت: در روز‌های پایانی سال در تمام مناطق پانزده‌گانه شهر و معابر برای از بساط کردن و سد معبر دست‌فروشان جلوگیری می‌شود.

روح‌‎الله ابوطالبی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: گره‌های ترافیکی و سد معبر در خیابان‌های علامه مجلسی در محدوده منطقه سه شهرداری و شهید مطهری در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری، تردد و امدادرسانی‌های احتمالی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

او افزود: طبق مصوبه شورای تأمین، با محوریت اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و همکاری مناطق سه و ۱۲ شهرداری اصفهان مقرر شد از بیست‌وششم تا بیست‌ونهم اسفند، از بساط کردن دست‌فروشان در خیابان‌های علامه مجلسی و شهید مطهری جلوگیری شود.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: میدان امام علی (ع) و محوطه مجاور ایستگاه متروی میدان شهید علیخانی در منطقه ملک‌شهر برای ساماندهی آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ابوطالبی با بیان اینکه بازارچه موقت از بیست‌وششم تا بیست‌ونهم اسفند از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ به صورت یکسره دایر است، گفت: دست‌فروشان می‌توانند به میدان‌های امام علی (ع) در منطقه سه و شهید علیخانی در منطقه ۱۲ مراجعه کنند.


او گفت: همچنین بازار‌های روز سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری، همچون جمعه‌بازار بعثت روز‌های پایانی سال ۱۴۰۱ فعال هستند و دست‌فروشان می‌توانند به این مکان‌ها نیز مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.