در تعطیلات نوروز از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین و روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ۶ مجتمع شورای حل اختلاف تهران و شهر ری و تمام مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف شهرستان‌ها به مردم ارائه خدمت می‌نمایند.

بر اساس اعلام شورای حل اختلاف استان تهران بنا به دستور مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران درخصوص کشیک تعطیلات سال نو از ۲۹ اسفند لغایت ۴ فروردین و روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ۶ مجتمع در تهران و شهر ری ارائه خدمت می‌نمایند.

در منطقه شمال تهران مجتمع یک (شهید فخری زاده)، در منطقه جنوب تهران مجتمع ۱۵ (شهید مهدی نوروزی)، در منطقه شرق تهران، مجتمع ۴ و ۸ سپهبد شهید صیاد شیرازی در منطقه غرب تهران مجتمع ۲۲ شهید خرازی در مرکز تهران مجتمع ۳۳ شهید دیالمه و در منطقه شهر ری مجتمع شهید حججی آماده رسیدگی به امور مردم هستند.. در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز شعب کشیک دایر بوده و به درخواست‌های مراجعین رسیدگی می‌نمایند.

شایان ذکر است در بین التعطیلین نوروز یعنی ۵ تا ۹ فروردین تمامی مجتمع‌های شورای حل اختلاف شهر تهران و شهرستان‌های و بخش‌ها همانند دیگر سنوات و ادارات باز بوده و ارائه خدمت می‌نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.