سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تامین گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی استان تداوم دارد.

 محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست کارگروه فرعی قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: تامین گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد با توجه استقبال خوب مردم در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی این استان تداوم خواهد داشت.

عطایی افزود: آمار خرید گوشت قرمز و مرغ در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم اقلام خوراکی این نشان از استقبال خوب مردم در خصوص این کالا‌های اساسی است.

وی اضافه کرد: گوشت گرم قرمز نیز با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت تهیه و توزیع خواهد شد و این مهم تا تامین نیاز شهروندان ادامه دارد.

عطایی بیان داشت: هدف اصلی کارگروه امنیت غذایی در حوزه تامین کالا‌های اساسی ابتدا دسترسی سریع مردم به اقلام خوراکی مورد نیاز و سپس تعادل بخشی در قیمت بازار و میزان عرضه و تقاضا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا‌های اساسی و بالا رفتن میزان تراکنش‌ها قرار شد تا نظارت‌های صنفی با هدف برخورد با متخلفان در روز‌های پایانی سال تشدید شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی با مشاهده هرگونه تخلف در بازار موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار