رئیس سمپاد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد در این استان ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

رئیس سمپاد اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد متوسطه اول و دوم از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در سراسر استان آغاز می‌شود و تا ۲۵ فروردین در این سامانه ادامه دارد.

عبدالرحمان چمن آرا افزود: محتوای آزمون ورودی پایه هفتم استعداد تحلیلی برای سنجش هوش، استعداد و خلاقیت و مواد امتحانی، تعداد و ضرایب سوالات آزمون ورودی پایه دهم است.

چمن آرا اضافه کرد: این آزمون شامل دو دسته سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی و ۵۰ درصد امتیاز آزمون نیز مربوط به سوالات استعداد تحلیلی و ۵۰ درصد دیگر نیز مربوط به سوالات استعداد تحصیلی است.

وی ادامه داد: سوالات استعداد تحصیلی شامل دروس قرآن و پیام‌های آسمانی، زبان و ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضیات است.

رئیس سمپاد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد را ۷۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: این آزمون  در روز‌های یکم و دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.