معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت:روستا‌های کارون با توجه به ظرفیت و توانایی خود، می‌توانند میزبان خوبی در حوزه گردشگری استان در ایام نوروز باشند.

خانچی گفت: حوزه خدمات شهری از جمله بخش‌هایی است که در طول سال و ایام نوروز، بایستی با بسیج کلیه امکانات و نیرو‌های خدماتی، در حفظ بهداشت، نظافت و سلامت شهری کوشا باشد که این موضوع در ایام نوروز اهمیت دوچندان می‌یابد.

او می‌گوید: در سال ۱۴۰۱، بحمدالله با اختصاص بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان، پروژه‌های قابل توجهی برای شهر و روستا‌های شهرستان کارون تعریف گردیده است که تحقق آن‌ها نیازمند تعهد و تدبیر همکاران در کلیه بخش‌های فنی، اجرایی، عملیاتی و برنامه‌ریزی این شهرستان می‌باشد.

به گفته او روستا‌های این شهرستان با توجه به ظرفیت و توانایی خود، می‌توانند میزبان خوبی در حوزه گردشگری استان در ایام نوروز باشند که این، به همت مسئولان شهرستان در حوزه معرفی ظرفیت‌های این شهرستان وابسته است و می‌طلبد در این حوزه اقدامات ویژه‌ای صورت پذیرد.

خانچی گفت:  کار شبانه‌روزی و تغییر و تحول در حوزه خدمات شهری و عمرانی این شهرستان از مطالبات بحق مردم است و با توجه به ایام پایان سال باید رنگ و بوی شهر تغییر کند و شهر آماده پذیرایی از مهمان نوروزی گردد که این امر با همت و کار شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تحقق میابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار