وزیر علوم گفت: هدف ما توسعه و گسترش علم و ایجاد شرایط مناسب علم آموزی در دانشگاه‌های کشور است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شب یکشنبه ۲۱ اسفند از طریق فرودگاه گرگان با هدف بازدید از دانشگاه‌های استان وارد گلستان شد و به دیدار نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان رفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این دیدار گفت: هدف ما توسعه و گسترش علم و ایجاد شرایط مناسب علم آموزی در دانشگاه‌های کشور است.

محمد علی زلفی گل تاکید کرد: در این سفر از دانشگاه‌های استان گلستان بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم با کمک اساتید و بزرگان استان گلستان اتفاقات خوبی را برای دانشگاه‌های این استان رقم بزنیم.

او اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا جوانان این کشور و دانشجویان دانشگاه‌ها در آینده به نیروی انسانی کارآمد و مفید تبدیل شوند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی هم در این دیدار گفت: عرصه علم و دانش در کشور باید به صورتی باشد که کشور‌های دیگر برای توسعه علم به دانشمندان ما محتاج شوند.

او ادامه داد: باید افتخارات کشور تجدید شود و مدارج علمی و جایگاه جهانی دانشگاه‌های ما در شرایط بهتری در جهان قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان ادامه داد: انتظار ما این است که جایگاه علمی کشور نه تنها در منطقه بلکه در جهان در جایگاه اول قرار داشته باشد.

آیت الله نورمفیدی گفت: علم اندوزی و توسعه علم و دانش نباید فقط معطوف به حوزه علمیه و دانشگاه‌ها باشد و این امر باید در کل جامعه گسترش یابد.

او اضافه کرد: امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه‌های استان خوب نیست و از شما انتظار داریم در این سفر اتفاقات خوبی را برای این حوزه رقم بزنید.

امروز دوشنبه ۲۲ اسفند وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن بازدید از دانشگاه‌های استان گلستان در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه گنبدکاووس شرکت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار