«دنیل کوان»، کارگردان فیلم «همه چیز همه جا به یکباره»، قبل از برگزاری مراسم اسکار، از طرفدارانشان خواسته است که از طرف آن‌ها عصبانی نشوند.

به نقل از the star، «دنیل کوان» (Daniel Kwan)، یکی از نویسندگان و کارگردان‌های فیلم «همه چیز، همه جا به یکباره»، پیش از برگزاری نود و پنجمین مراسم اسکار از طریق توئیتر، از طرفدارانشان خواست که اگر در جریان برگزاری این رویداد سینمایی، همه چیز مطابق میل آن‌ها پیش نرفت عصبانی نشوند و آرامش خود را حفظ کنند.

او به مناسبت یک سالگی «همه چیز، همه جا به یکباره» نوشت که من عاشق هر یک از فیلم‌هایی هستم که به دلایل مختلف با آن‌ها روبرو هستیم و مهم‌تر از آن، وقتی امسال هم با آن‌ها آشنا شدم عاشق آدم‌هایی شدم که هر یک، پشت این فیلم‌ها حضور داشتند.

در حال حاضر، هرچیزی را که بخواهم دارم و نیازی نیست که از طرف ما ناراحت و عصبانی باشید.

کارگردان فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» طرفدارانشان را دعوت به آرامش کرد!

این کارگردان با اشاره به مسیری که از جشنواره ساندنس تا موفق شدن در گیشه و همچنین نامزدی اسکار طی کرده اند به طرفدارانشان تأکید کرد که شکست این فیلم در مراسم اسکار نباید باعث عصبانیت و ناامیدی آن‌ها شود حتی اگر آن را سزاوار دریافت جایزه می‌دانند و در مقابل، آن‌ها را دعوت به آرامش و مهربانی کرد.

او همچنین، خطاب به افرادی که از فیلم تنفر دارند گفت که عذرخواهی می‌کنیم که برای همیشه، سینما را برای شما ازبین بردیم و امیدوارم دفعه بعد بتوانیم انتظاراتی که دارید را برآورده کنیم.

در طول یک سال گذشته، فیلم «همه چیز، همه جا به یکباره» به حدی توانست موفق عمل کند و با سیلی از طرفداران روبرو شود که برخی از این افراد،کارشان این بود تا به منتقدان و یا نشریاتی حمله کنند که این فیلم را موردتحسین قرار نداده و یا از آن، انتقاد کرده اند.

گفتنی است که «همه چیز، همه جا به یکباره» توانسته است در این دوره از مراسم اسکار، در ۱۱ شاخه، نامزد دریافت جایزه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.