معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز به کار نمایشگاه بهاره ویژه عرضه مستقیم کالا در سراسر استان در ایام پایانی سال خبر داد.

مداح، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان گفت: با توجه به ایام پایانی سال و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری و اساسی، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا فروش بهاره با اولویت واحدهای تولیدی و صنوف آغاز به کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه بهاره امسال مواد غذایی و کالاهای اساسی حداقل با 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید از نمایشگاه در مرکز استان تا 27 اسفندماه از ساعت 16 تا 22 به محل برگزاری نمایشگاه واقع در میدان استاندارد- سالن ورزشی شهدای کارگر مراجعه کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های پخش کالا در عرضه محصولات و کالاهای موردنیاز نقش اساسی دارند، بخشی از فروشگاه‌ها در این نمایشگاه بهاره غرفه دارند.

وی بیان کرد: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه داران مشاهده کنند، مراتب را اطلاع تا برخورد قانونی از طرف بازرسان صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.