مزیدی گفت: خانواده‌ها با آگاه کردن فرزندان خود از خطرات مواد منفجره و آتش زا، آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر دارند.

سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی یزد افزود: خانواده‌ها در این ایام به ویژه چهارشنبه آخر سال از رفتار و عملکرد فرزندانشان مراقبت کنند تا شاهد سوانح و حوادث دلخراش و ناگوار برای آن‌ها نباشیم.

او گفت: عده‌ای از هموطنان با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالی و جانی، باعث بروز صدمات سنگین جسمانی می‌شوند و هر ساله در این ایام شاهد داغدار شدن تعدادی از خانواده‌های ایرانی نیز هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان تصریح کرد: هر ساله شاهد حوادث رقت آوری در ایام چهارشنبه آخر سال از جمله سوختگی‌های شدید، از دست دادن چشم و پاره شدن پرده گوش هستیم.

مزیدی با بیان اینکه از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیر قابل جبران نشوند گفت: در این ایام رفت و آمد فرزندانتان را به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال کنترل کنید.

او با اشاره به فعالیت برخی افراد سودجو در این ایام گفت: پلیس استان با انجام طرح‌های از پیش تعیین شده برای مقابله با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع موادمحترقه می‌کنند، اقدامات خوب و پیشگیرانه‌ای را داشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان یزد گفت: چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع موادمحترقه، اطلاع دارند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

او یادآور شد: خانواده‌ها از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و... در واحد‌های مسکونی و معابر، کوچه و خیابان خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار