نمایش «ثائر» روایت زندان زنان در زمان معتمد عباسی تا بیست و پنجم اسفند در اصفهان به روی صحنه می‌رود.

ویدا موسوی کارگردان نمایش «ثائر» گفت: این تئاتر به نویسندگی خسرو امیری و با نگاهی خلاقانه به برشی از زندگی امام زمان (عج) داستان زندان زنان در زمان معتمد عباسی را روایت می‌کند.


او با اشاره به اینکه ثائر یکی از القاب امام زمان (عج) و به معنای بیدارکننده است، ادامه داد: این تئاتر به تهیه‌کنندگی زهرا اقوام کرباسی و نویسندگی خسرو امیری تا بیست و پنجم اسفند هر شب در سالن «تماشا» تالار هنر اصفهان اجرا می‌شود.


کارگردان تئاتر «ثائر» افزود: زهرا موسوی، فاطمه سادات عبودتیان هرندی، سرور حسینی بهشتی، حوریه نیلفروشان، عطیه شرکت، زینب زمانی، مینو بصیری، مژده درچه زاده، حورا نوروزی، سارا و نازگل صفاری، زهرا قربانی، مهرنوش خلیفه سلطانی و زهرا بنکدار در این روایت زنانه نقش ایفا می‌کنند.


موسوی که جایزه برتر بازیگری زن از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و هفت تندیس از هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت را در کارنامه دارد یادآور شد: تئاتر قبلی من «بهشت حکیم الله» بود که در خرداد امسال در تئاتر شهر تهران و دی و بهمن در تالار هنر اصفهان به روی صحنه رفت.


علاقه‌مندان برای مشاهده این نمایش «ثائر» می‌توانند حضوری به تالار هنر اصفهان مراجعه و یا با ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۱۵۳۱۵۷۹۰ بلیت تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار