رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: همه ۱۸ مصدوم حادثه سقوط بالگرد وزیر ورزش با حال عمومی خوب از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص شدند.

احمدی‌نژاد گفت: از ۱۹ مصدوم حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت ۱۸ نفر در بیمارستان شهید باهنر بستری بودند که پس از مداوا به تدریج از این بیمارستان ترخیص شدند.

او افزود: پنج مصدوم حادثه وضعیت وخیم تری داشتند که از این تعداد چهار نفر به دستگاه تنفسی وصل بودند و یک نفر به دلیل شکستگی دنده‌ها و پارگی ریه در آی سی یو بستری بود.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بدترین شرایط جسمانی را داشت که وی با تلاش تیم پزشکی هم اکنون سلامت نسبی خود را به دست آورده و از بیمارستان ترخیص شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز بعد از انجام عمل مهره گردن و ترمیم ریه با حال عمومی خوب به تهران منتقل شد.

احمدی نژاد اظهار داشت: ستوده مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز که از ناحیه ریه ضربه شدید دیده بود بعد از ترمیم ریه با حال عمومی خوب به خارج از استان منتقل شد.

او افزود: خبرنگار و تصویر بردار صدا و سیما هم که در این سانحه آسیب دیده بودند، خوشبختانه با حال عمومی مناسب از بیمارستان مرخص شدند.

بالگرد حامل وزیر ورزش و شماری از دیگر مدیران چهارم اسفند در شهرستان بافت هنگام فرود دچار سانحه شد که اسماعیل احمدی مشاور وزیر به علت شدت جراحت‌ها جان باخت و در مجموع ۱۸ نفر نیز مصدوم شدند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار