فرمانده انتظامی استان قم از برخورد قاطع پلیس با با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با حضور فرمانده انتظامی استان و مسئولان و نماینده‌های دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان اعم از دادستانی، اورژانس، شهرداری، آتش نشانی، سپاه، اداره کل اطلاعات، مدیریت بحران، استانداری و صدا و سیما در سالن جلسات ستاد فرماندهی استان برگزار شد.

در این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی و تعامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان با پلیس پیرامون مراسم چهارشنبه آخر سال و اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی – انتظامی، ترافیکی و امنیتی و ایمنی برگزار شد که مسئولان مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

فرمانده انتظامی استان گفت: سلب آسایش عمومی، ناهنجاری‌ها و برهم زدن امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و پلیس با افرادی که با آتش بازی یا خرید و فروش یا پرتاب مواد محترقه موجب سلب آسایش مردم شوند با قدرت برخورد خواهد کرد و افرادی که دستگیر می‌شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودروی آن‌ها نیز توقیف خواهد شد.

سردار سید محمود میرفیضی افزود: در بحث برگزاری مراسم چهارشنبه پایان سال، تاکید پلیس بر محله محوری با حضور والدین و بزرگتر‌ها با همکاری نیروی انتظامی است تا این مراسم با امنیت کامل برگزار شود.

او گفت: پلیس در این چند روز، ۲۰۰ کیلوگرم مواد محترقه و ۱۹ هزار ترقه مختلف کشف و ۱۲ واحد صنفی متخلف هم پلمپ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار