فرماندار ویژه مهاباد گفت: استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان در دستگاه‌های اجرایی مختلف پیگیری و تا حصول نتیجه رصد می‌شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانباز مهاباد گفت: استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در قانون پیش بینی و نسبت به بکارگیری آنان اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی همواره مرهون دلاوری و شجاعت‌های دلیرمردانی همچون جانبازان هستند که در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، جان و سلامت خود را تقدیم انقلاب، نظام و کشور کردند.

عباسی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز هستند، افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، شاهد پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران نبودیم.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید فرهنگ ایثار و جانبازی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا پیشرفت این شهرستان محقق شود.

وی همچنین بیان کرد: بسیاری از فعالیت‌های رزمندگان برای نسل جوان و جامعه بازگو نشده و برخی نیز ناشناس مانده‌اند که نیاز است جانفشانی‌ها و دلاورمردی آن‌ها به آحاد مردم ارائه شود.

مسئولان مهابادی با خانواده سلیمان و لقمان محمدی که به ترتیب در سال ۱۳۶۷ در منطقه بنگوین و سال ۱۳۷۳ در باگردان به شهادت رسیدند، دیدار کردند.

همچنین در ادامه دیدار‌های امروز فرماندار ویژه مهاباد با خانواده شهید پژمان یزدانفر که در سال ۱۳۸۵ در شهرستان خوی و در درگیری با ضد انقلاب و خانواده شهید بنگین عایشه خالی که در سال ۱۳۷۱ در روستای قم قلعه که توسط ضد انقلاب اعدام و به درجه رفیع شهادت رسید دیدار د دلجویی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار