مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: حمایت از نویسندگان بومی از برنامه‌های این نهاد بوده و تلاش می‌کنیم زمینه آشنایی مردم با آثار نویسندگان را فراهم کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهادکتابخانه‌های عمومی کشور در محفل شعر «عید در عید» که به همت محفل ادبی هاتف در سالن استاد شهریار کتابخانه مرکزی استان برگزار شد گفت:  یکی از مهمترین رسالت‌های شعرا و نویسندگان تلاش در راستای جهاد تبیین است.

خدیجه معصومی می گوید: شعر اصیل جریان ساز بوده و ابزاری قدرتمند برای عمل به جهاد تبیین است. از این رو شاعران در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال اندیشه‌های ناب به عامه مردم به ویژه جوانان نقش قابل توجهی دارند.

وی با اشاره به رسالت‌های کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: حمایت از نویسندگان بومی از طریق رونمایی، معرفی و بازنمایی آثار و برگزاری جلسات نقد و بررسی تألیفات جزو برنامه‌های این اداره کل بوده و تلاش می‌کنیم با رویکردی اجتماعی، اقدامات خلاقانه و اجرای برنامه‌های پرمحتوا و هدفمند و مستمر زمینه آشنایی عموم مردم با آثار نویسندگان بومی را فراهم کنیم؛ چرا که نویسندگان بومی، سفیران کتابخانه‌های عمومی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.