رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان از نظارت سختگیرانه برعرضه کالاها در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

حسین رنجبر گفت:بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ تشدید شده است.

او ادامه داد: مطابق با دستورالعمل ستادخدمات سفر این نظارت‌های نوروزی با همکاری دستگاه‌های نظارتی و خدمات رسان عضو کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان رامیان به منظور ارائه خدمات و رضایتمندی هم وطنان به اجرا در می‌آید.

حسین رنجبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش تقاضا برای کالا‌ها و خدمات، نظارت‌ها در قالب گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان ادارات نظارتی و خدمات رسان ادامه دارد و طرح نظارتی تا عید سعید فطر ۱۴۰۲ به اجرا درخواهد آمد.

 رئیس اداره صمت  رامیان گفت:  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف از جمله اداراتی هستند که در دو شکل بازرسی‌های تخصصی و مشترک نسبت به بررسی بنگاه‌های اقتصادی و خدمات رسان و مراکز اقامتی گردشگری تفریحی و جایگاه‌های سوخت و مراکز رفاهی در مورد وضعیت خدمات به مردم اقدام می‌ کند.


او از مردم خواست: هرگونه گزارش و یا شکایت احتمالی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اداره کل صمت، شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، شماره ۱۹۰ پزشکی، شماره ۰۹۶۲۹ ستاد هماهنگی خدمات سفر و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت نفت اعلام و پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.