معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در سال ۱۴۰۱ با تلاش‌های صورت گرفته شاهد افزایش ۱۰ هزار نفری سوادآموزان در دوره‌های مختلف نسبت به سهمیه استان بودیم.

مجید احمدی در سفر به شهرستان داراب و در نشست با آموزشیاران این شهرستان گفت: داراب به عنوان قطب مهم سوادآموزی از محدود شهرستان‌هایی است که بیشترین سهمیه سواد آموزی را تحت پوشش قرار داده است.

او گفت: با توجه به اهمیت سوادآموزی و تسریع در این اقدام ارزشمند، درخواست افزایش ۱۰ هزار نفری سهمیه معادل ۳۰ درصد بیشتر ازحجم اختصاصی به استان در سال ۱۴۰۱ را داشتیم که خوشبختانه موافقت شد.

احمدی گفت: آموزش‌دهندگان نهضت سواد آموزی فارس، دغدغه افزایش سهمیه اختصاصی به استان را نداشته باشند، زیرا که سازمان نهضت سوادآموزی در این زمینه موافقت کرده است.

او گفت: در راستای فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین در دستور نهضت سواد آموزی استان فارس قرار دارد بنابراین شایسته است همه اقشار جامعه از جمله آموزشیاران نهضت سوادآموزی به این مهم اهتمام داشته باشند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت فضای مجازی، گفت: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است بنابراین ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت وظیفه تبیین و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب را بر عهده داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار