دهمین شنبه تظاهرات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی شروع شد

دهمین شنبه متوالی تظاهرات علیه نتانیاهو و کابینه او در شهر‌های مختلف اراضی اشغالی آغاز شد.

شامگاه شنبه تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو و طرح آن برای قوه قضاییه رژیم صهیونیستی با شرکت ده‌ها هزار تظاهرکننده برای دهمین هفته متوالی آغاز شد.

براساس گزارش فلسطین نیوز، اعتراضات اخیرا تشدید شده است و شهر‌های مختلف و خیابان‌های اصلی شاهد تظاهرات، قفل شدن ترافیک، برخورد با پلیس و دستگیری روزانه معترضین به طرح تضعیف قوه قضائیه است.

در تل آویو، تظاهرات با شرکت ده‌ها هزار تظاهرکننده برگزار شد. بیش از ۵۰۰۰۰ نفر در حیفا تظاهرات کردند که بزرگترین تظاهرات از نظر تعداد تظاهرکنندگان در این شهر از زمان شروع اعتراضات علیه طرح کابینه نتانیاهو است.

در طرح کابینه نتانیاهو موسوم به «اصلاح قانون قضایی» که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از آن به کودتای قانون اساسی تعبیر می‌کنند، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه در این رژیم تقویت خواهد شد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با طرح موسوم به «اصلاحات قضایی» از محاکمه فرار کند.

به نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی، روز به روز اعتراضات علیه تغییراتی که در قوانین قضائی رژیم صهیونیستی توسط نتانیاهو و کابینه‌اش به وجود آمده است، ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و مشکلات بیشتری را برای کابینه او و کل رژیم صهیونیستی به وجود می‌آورد. نتانیاهو و همسرش به چنان سطح از منفوریت در جامعه صهیونیست‌ها رسیدند که هیچ خلبانی حاضر نشد حتی هواپیمای حامل آن‌ها را تا رم هدایت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
اغتشاش گرها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
خونها و مظلوم کشی ها گریبانتان رو بگیرد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
هنگامی که اسراییلها در حال اعتراض علیه نتانیاهو هستند، فلسطینی ها نباید عملیاتی علیه اسراییل انجام دهند، زیرا باعث کاهش انگیزه مخالفان نتانیاهو می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
بہ بہ
نتان یابو حالشو ببر
از اعتراضات ایران میگفتی حمایت میکنی
گفتی انقلاب اسلامی دشمن مردم ایران و اسرائیلہ
از اعتراضات اسرائیلی ھا چی حمایت میکنی ؟؟؟
اینا کہ دیگہ از خودتونن
الان فکر کنم دقیقا تو شدی دشمن درجہ یک اسرائیلھا :-))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
سال سرنگونی نتانیاهو و رژیم صهیونیستی ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
قطعاً خون بناحق ریخته و مظلومیت ملت مظلوم فلسطین دامن این رژیم موقت را خواهد گرفت و صهیونیست ها باید دنبال سرپناهی باشند در مواطن اصلی خود برای ادامه زندگی خفت بارشان .
آخرین اخبار