مسئول سابق ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد پروژه این رژیم برای اتحاد منطقه‌ای علیه ایران پس از توافق تهران و ریاض شکست خورده است.

دنی سیترینوویچ، مسئول سابق امور ایران در سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «امان» در گزارشی اعتراف کرد پروژه‌ی صهیونیست‌ها برای تشکیل اتحاد منطقه‌ای علیه ایران پس از توافق تهران و ریاض رویایی از دست رفته است.

او در ادامه اعتراف کرد که جامعه بین المللی و منطقه، گفتگو با ایران را بر رویارویی نظامی ترجیح می‌دهند. این مقام سابق رژیم صهیونیستی تنها راه ارتباط با ایران را مذاکره دانست و افزود: توافق عربستان و ایران زنگ خطری برای بازنگری در سیاست اسرائیل در قبال تهران است.

مقام ارشد اطلاعاتی پیشین رژیم صهیونیستی گفت: کشور‌های خاورمیانه دریافتند که تنها راه ارتباط با ایران، دیپلماسی است و گزینه‌های نظامی شرایط سختی را برای آنان رقم خواهد زد.

سیترینوویچ در ادامه گزارش خود نوشت: اگر نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) قصد دارد از کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی علیه ایران استفاده کند، باید در سیاست‌های خود بازنگری کند. ضمن اینکه دولت بایدن نیز نگران اقدامات نتانیاهو علیه برنامه هسته‌ای ایران است و خاطره خوبی از اقدامات یکجانبه تل‌آویو علیه برنامه هسته ای ایران ندارد و این خود یک شکاف میان واشنگتن و تل‌آویو شده است.

سخنان این مقام صهیونیستی درحالی بیان می‌شود که پس از اعلام توافق میان کشورمان و عربستان نفتالی بنت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت: این توافق شکست کوبنده و بیانگر سهل انگاری و ضعف اسرائیل است. یائیر لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز توافق تهران و ریاض را شکستی تمام عیار و خطری برای سیاست خارجی این رژیم خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
باید مواطب باشیم واز تمام جوانب نگاه کنیم نکند میخواهند ایران را حواسش را پرت کمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
وقتی استقلال داشتہ باشی و ھر چقدر دشمنان دستہ جمعی فشار سیاسی و اقتصادی و غیرہ بیارن بعد سالھا ببینن ھیچ کاری از پیش نبردن
میشہ قدرت کہ تو دھن دشمنانت میزنی
اگر وا میدادیم جز ذلت و سر سپردگی چیز دیگہ ای نسیبمون نمیشد
امیدوارم ایران عزیزم و ملت شریف و با غیرت ایران ھمیشہ قدرتمند و سرافراز باشن و دشمنان رو با قدرت سر جاشون بنشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
جمهوری اسلامی در کنار همه مزایایی که برای جهان اسلام و منطقه داشته یک چیز را هم ثابت کرد و آن اینکه اگر ملتی متحد شود و به داشته های خود اتکا کند و استقلال داشته باشد و بجای اتکا به تولیدات غرب در مسیر پیشرفت و تولید قدم بردارد اسرائیل که هیچ پدر اسرائیل هم که آمریکا باشد غلطی نمی تواند بکند چنانکه علیه ایران غلطی نتوانست بکند ضمن اینکه اگر همه مسلمانان متحد شوند به تعبیر امام رضوان الله تعالی علیه هر کدام یک سطر آب بریزند اسرائیل را سیل خواهد برد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
تعامل ایران با امریکا اروپا شرق وغرب به ضرر اسراییل ونفع ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
شمخانی خیلی تیپ خفنی داره،
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
به فکر ریاست جمهوری آینده است !!!!!!
آخرین اخبار