وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در نشستی تاکید کرد ارتش این کشور باید اقدامات ارمنستان را زیر نظر بگیرد و آن را سرکوبگرانه پاسخ بدهد.

ذاکر حسن‌اف، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان امروز (شنبه) تاکید کرد ارتش باکو اقدامات لازم را برای سرکوب هرگونه اقدام تحریک آمیز از سوی ارمنستان انجام خواهد داد.

به گزارش‌ای پی ای، ژنرال  وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در نشستی با حضور معاونان و فرماند‌هان ارتش شرایط عملیاتی در امتداد مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان و اوضاع منطقه قره باغ را تجزیه و تحلیل کرد. او در این جلسه اعلام کرد که نظارت بر فعالیت‌های ارتش ارمنستان باید از این پس نیز ادامه یابد.

وزیر دفاع باکو مدعی شد: «ارتش باید برابر تهدیدات احتمالی ارمنستان که در تلاش برای ایجاد تنش کاذب در منطقه است، اقدامات سرکوبگرانه انجام دهد و در صورت لزوم پاسخ مناسبی بدهد.»

او در ادامه در خصوص به کارگیری موثر سلاح‌ها و تجهیزات جنگی جدید توسط پرسنل نظامی توصیه‌هایی به فرماندهان ارائه کرد و وظایف مشخصی برای حفظ وضعیت آمادگی رزمی یگان‌ها و افزایش هرچه بیشتر هوشیاری پرسنل نظامی در تعطیلات نوروزی ارائه شد.

۱۵ اسفند ماه در پی تبادل آتش میان نیرو‌های مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان که منجر به کشته شدن ۵ سرباز شد، وزارت دفاع دو کشور ضمن اتهام زنی به هم، بیانیه‌ای منتشر کردند.  وزارت دفاع آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «نیرو‌های ارمنی شب گذشته ۱۹ بار مواضع ما را با خمپاره هدف قرار دادند.»

در پاسخ نیز وزارت دفاع ارمنستان اطلاعات منتشر شده توسط دفاع آذربایجان در مورد هدف قرار دادن سایت‌های مرزی نادرست قلمداد کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
رژیم آذربایجان باید ادب شود ، دست از پا خطا کنی الهام علی اف ، با خاک یکسان میشی و الحاق آذربایجان به ایران قدرتمند ما صورت خواهد گرفت..... فدائیان رهبریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
جناب وزیر دفاع آذربایجان به درختی که ( صهیونیست‌ها) تکیه دادید پوسیدگی زیادی داره مواظب باشید آنها دارند از داخل نابود میشوند تا دیر نشده خودتان را نجات دهید و به ایران متصل و در جبهه ایران باشید تا از شما بیشتر حمایت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
ارمنستاندر طول تاریخ ظلم بزرگی در حق آذربایجان انجام داده.اشغال قره باغ به مدت سی سال یکی از آنهاست.امروز باید عذرخواهی و جبران کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
فعلا ۳۰ ساله که آذربایجان با ایران دشمنی می کند
و مقر تروریست های اسرائیلی برضد ایران شده
آخرین اخبار