شهاب حسینی و رامبد جوان، چهار ماه بعد از شهادت روح‌الله عجمیان به دست اغتشاش گران تصمیم گرفتند برای بخشش قاتلان وی از خانواده او رضایت بگیرند.

روز ۱۲ آبان نزدیک ۱۱ صبح بود که به ترافیک اتوبان رسیدم. از ماشین پیاده شدم و با افراد حاضر در صحنه شعار دادم و به سمت مأمورین سنگ پرتاب کردم. در ادامه به سمت زیرگذر که رفتم مشاهده کردم که جمعی از افراد در آنجا تجمع کرده‌اند. در ادامه من هم به این جمع پیوستم و شنیدم که فردی فریاد می‌زند بسیجی بسیجی. دیدم که یک بسیجی روی زمین افتاده و دو الی سه نفر بالای سرش ایستاده‌اند و با سنگ و چوب به سر و صورتش ضربه می‌زنند.

۳۰ الی ۴۰ نفر بالای سر بسیجی تجمع کرده بودند و به آن ضربه می‌زدند.

در محل صحنه حادثه دیدم که برخی افراد سلاح مثل چاقو و پنجه‌بوکس و سنگ دردست داشتند. افرادی که در آن صحنه حاضر بودند هرکاری می‌کردند.

شهید عجمیان زیر سه دقیقه به شهادت رسید. من با دست چپم دستم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند و در ادامه دیدم شهید روی زمین افتاده است.

همچنین در صحنه حادثه مشاهده کردم که فردی روی پهلو و شکم شهید عجمیان می‌پرید. من هم وقتی وضعیت خلوت شد یک ضربه به شهید زدم و فرد دیگری با چاقو به دنده چپ شهید ضربه وارد کرد. بعد محمد حسینی سه ضربه چاقو به ناحیه شکم و پهلوی شهید وارد کرد من ضربات چاقوی وی را با چشم خودم مشاهده کردم و من بعد از مشاهده این صحنه شهید را روی زمین کشیدم و بعد یک ضربه به سر و صورت شهید وارد کردم.

محمد مهدی کرمی

این صحبت‌های عجیب و دردناک تنها بخشی از اعترافات محمد مهدی کرمی یکی از متهمین پرونده به شهادت رساندن شهید روح الله عجمیان است. صحبت‌هایی که حتی تکرار کردن آن و یا نوشتن و مطرح کردن آن برای هر انسانی سخت و ناراحت کننده است.

سید روح‌الله عجمیان متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ بود. این جوان بسیجی که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت در جریان نا آرامی‌های حوالی بهشت سکینه کرج به دست اغتشاشگران و افرادی که تنها نام آزادی را فریاد می‌زدند به شکلی داعش وار به شهادت رسید. این جوان ۲۷ ساله که به گفته خانواده خود آرزوی شهادت داشت و همواره دوست داشت به عنوان مدافع حرم، پای در سرزمین شام بگذارد و از حریم و حرم آل الله دفاع کند تنها چند ماه قبل از آغاز ۲۸ سالگی خود به نوعی به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.

شهادت روح الله عجمیان موضوعی نیست که به همین راحتی بتوان آن را فراموش کرد، اما هفته‌ی گذشته اتفاقی افتاد که شاید بار دیگر غم و ناراحتی شهادت این بسیجی را برای خانواده و عزیزان او دو چندان کرد.

شهاب حسینی و رامبد جوان

شهاب حسینی و رامبد جوان ۲ سلبریتی که در روز‌های اغتشاشات رسما به حمایت از اغتشاش گران پرداخته بودند و هیچ گاه صحبتی از شهدای مدافع امنیت و آسایش در جامعه به زبان نیاورده بودند و در این مدت به جای آرام کردن فضا مانند دوستان خارج نشین خود به دنبال تهییج احساسات مردم آن هم با استفاده از فضای مجازی بودند به دیدار خانواده شهید عجمیان رفتند و موضوع زمانی عجیب می‌شود که مشخص شده این ۲ سلبریتی که برای رضایت گرفتن برای قاتلان این شهید به منزل پدر او رفتند. اتفاقی که البته خانواده این شهید به خوبی به آن جواب دادند.

پدر شهید عجمیان می‌گوید: وقتی این دو بازیگر تصمیم گرفتند برای گرفتن رضایت به خانه ما بیایند، من و مادر روح الله نبودیم. دو برادر دیگر روح الله میزبان آن‌ها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آن‌ها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت‌هایشان را بشنوند.

اگر چه من آن‌ها را ندیدم، اما اعلام می‌کنم به هیچ عنوان حاضر به رضایت دادن نیستم. آن هم نه به خاطر مظلومیت پسرم و خون بناحق ریخته شده‌اش ـ که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم؛ اما آنچه این جماعت کردند براندازی نظام اسلامی و مبارزه با دین اسلام بود. آن‌ها جامعه را به ناامنی کشیدند تا اسلام از بین برود و من ابداً تحمل این کار را ندارم و قطعا رضایت نخواهم داد.

شهید عجمیان

خواهر شهید نیز می‌گوید: «وقتی برادرم با این دو بازیگر سینمای ایران مواجه می‌شود، به آن‌ها می‌گوید: اگر پیام‌ها و پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی‌داد.»

وی می‌گوید: امثال این دو سلبریتی در همه این مدت یا ساکت بودند یا حرفی در جهت آرام کردن فضا نزدند. حالا چه شده که یادشان افتاده بیایند منزل ما؟ آن‌ها با چه رویی اصلا دست به چنین کاری زدند؛ در حالی که هیچ موضعی در خصوص شهادت مظلومانه برادرم که آنطور وحشتناک با او رفتار کردند، نگرفتند.

رامبد جوان و شهاب حسینی که هر کدام به نحوی در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ به حمایت از اغتشاشگران پرداختند این بار ثابت کردند که سلبریتی‌ها چندان ارزشی برای آرامش و امنیت در جامعه قائل نیستند.

رامبد جوان

از رامبد جوانی که در دهه گذشته و با استفاده از فرصت رسانه ملی و برنامه خندوانه دم از وطن می‌زد در حالی که با افتخار فرزند خود را در کشوری دیگر به دنیا آورد تا احیانا شناسنامه ایرانی نداشته باشد، تا شهاب حسینی که افتخار نقش آفرینی در نقش شهدا را داشته و با آوردن نام از پیامبر خاتم و ائمه هدفی در ضدیت آن‌ها را دنبال می‌کند و یا به دلیل ترس از باطل شدن گرین کارت آمریکایی اش از حضور فیلم خود (خانه ماهرخ) در جشنواره فیلمی در روسیه تبری می‌جوید و حرف از جنگ روسیه و اوکراین می‌زند در حالی که سال‌ها است هیچ واکنشی به نسل کشی غربی‌ها در یمن و سوریه و فلطسین انجام نمی دهند. این جماعت نشان دادند که هیچگاه به دنبال آسایش مردم خود نیستند و تنها به رضایت کشوری که تابعیت آن را اخذ کرده اند فکر می‌کنند.

سلبریتی‌ها که در این مدت نقش مهمی در نا امنی در جامعه ایفا کرده اند می‌دانند که برای ادامه اقامت در کشور‌های دیگر باید بر ضد ایران و مردم خود موضع گیری کنند و باید همان چیزی که رسانه‌های معاند مانند اینتر نشنال می‌گوید را تکرار کنند.

شهاب حسینی

برای این جماعت چندان اهمیت ندارد که آرمان علی وردی، روح الله عجمیان، پوریا احمدی و سایر شهدای امنیت برای چه و به چه هدفی و با چه شکلی شهید شدند، برای آن‌ها مهم نیست که شهدای مدافع حرم با چه اعتقادی به جنگ داعش رفتند، برای آن‌ها مهم نیست که حرف سردار شهید قاسم سلیمانی جه بود و برای آن ها حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن معنی ندارد آن‌ها تنها یک چیز رای مهم می دانند ، هم صدایی با دشمنان ایران و ضدیت با مردمی که که تنها یک چیز می‌خواهند که آن هم چیزی جز امنیت و آسایش نیست. آسایشی که افرادی سعی در نابود کردن آن داشتند. افرادی که حالا از حمایت‌های سلبریتی‌ها برخوردارند.

سلبریتی که به هم نامی با یک قاتل و کسی که امنیت مردم را بر هم می‌زد افتخار می‌کند و یا بازیگری که برای مطرح‌شدن دوباره دست به دروغ و تهمت به کشور خود می‌زند، و همراه با رسانه‌های معاند که علنا برای تجزیه ایران تلاش می‌کنند، همراهی می‌کند.

کشور ما هنرمندان زیادی در عرصه‌های مختلفی دارد و شاید اتفاقات چند ماه اخیر باعث شود تا در نظر عموم مردم نگاه به این افراد عوض شود افرادی که با افتخار خود را بالاتر از مردم‌می دانند و برای آن‌ها به جای آرامش و آسایش جنگ و خونریزی تجویز می‌کنند.

سلبریتی‌ها هیچگاه از حاج قاسم نگفتند و هیچ گاه سخنی از تشییع پیکر شهدا به زبان نیاورده و‌به دنبال کمبود و کاستی بودند تا با آن کشور را تحقیر کنند و آن تحقیر نیز افتخار کنند.

سلبریتی ها‌یی مانند شهاب حسینی و رامبد جوان و‌ دوستان خارج نشینان آن‌ها در این مدت خود را نشان دادند و تکلیف را حداقل برای بخش عظیمی از جامعه روشن کردند. آن‌ها نه دلشان برای معترضین می‌سوزد و نه اهمیتی به شهدای امنیت و عموم مردم می‌دهند آن‌ها همان جایی هستند که منفعت آن‌ها تعیین می‌کند، روزی با ایران، روزی علیه ایران

 

گزارش: محمد حسین نیک خوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۶
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
همه نمیشه مانند شوما فک کنند عکس هم که گرفتند با اون دو سلبریدی
Iran (Islamic Republic of)
خودمم
۲۰:۰۲ ۱۳ دی ۱۴۰۲
وای بر ملتی ک همچین الگوهای سیاه و شومی داره ...سبلریتی های سیاه
Iran (Islamic Republic of)
یار حضرت
۱۸:۱۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بله اینها در سته که مسئو لین نباید اینکار را کنند ولی ما باید وقتی اینهارا
می بینیم به فکر جوان ۱۳ساله ای بیفتیم که نارنجک له کمر بست تا دفاع کند از ایران ومردمش ماهم باید خودمان مسئول کشور خود باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
عکس هم که گرفتن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
موافقم لعنت به اینهمه بی دینی و وقاحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه زعیم باشی
۰۷:۴۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
این مزدوران وطن فروش که از جنایتکاران داعشی که وحشیانه این جوان کارگر ۲۷ ساله را به شهادت رساندند خودشان هم در شهادت این جوان مقصرند چون آنها هم از اغتشاشگران مواجب بگیر بیگانه که به جنگ با خدا ومردم شریف کشورشان آمده بودند حمایت کردند ودستانشان به خون جوانان به شهادت رسیده ما آغشته است وشرمتان باد اژه‌ای ومنتظری وقالیباف خائن که به مردمتان خیانت کرده ومی کنید البته اگر مسلمان واعتقاد به معاد وحاضر شدن در پیشگاه الهی داشتید ومی دانستید چه در پیش رو دارید شاید به خود می آمدید امام علی علیه السلام فرمودند اگر آنچه را که مردگانتان پس از مرگ مشاهده کرده اند همانطور می دیدید وحشت می کردید و بی‌تابی کرده می نشستید و در نتیجه آن سخن حق را اطاعت می کردید ولی آنچه آنها دیده اند از شما پوشیده است اما بزودی پرده ها کنار می رود وشما هم می بینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
وطن فروش های بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
تا قانون درستی مثل قانون های آمریکایی برای سلبریتی ها نباشه بدتراز این ها هم انجام میدن حداقل چند سال از کار معلق بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
رامبد بی شرف ، نا جوانمرد بی شرف ، بی شرف ، بی شرف ، بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
همان روزی که خبر زایش رامبد در کانادا پخش شد این موجود به دلیل عدم صلاحیت ، می بایست ممنوع التصویر و ممنوع الخروج و ممنوع الشغل در صدا و سیمای ایران می شد ، حتی تصویر او برایم چندش آور است ، لذا خواهشمندم از این پس در صورتی که هر مطلبی که از او منتشر می کنید تصویر ش را پخش نکنید زیرا عمری با اراجیف خود به ریش ملت 80 میلیونی بدون مالیات میلیاردی ، خوردند و بردند وخندید
Iran (Islamic Republic of)
مدافع وطن ایران جان
۰۹:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
بازیگر شهاب حسینی:حیف از نقش شهید بزرگوار مدافع وطن، شهید والا مقام "عباس بابایی" که بازیگر نقش این شهید چون تویی باشد. فرادی که عنوان "نان به نرخ روز خور " برازنده تر است برایشان تا عنوان بازیگر . و اما رامبد جوان که تنها هنرش مضحکه و مسخره بازی است .... و البته بدا به حال صدا و سیمای ما و ارشاد مثلا اسلامی ما. واقعا باید این زباله های جامعه بی هنری را دور بریزیم تا دیگر به خودشان اجازه ندهند برای جانیانی که با قساوت قلب جوان مردم را به خاک و خون کشیدند پادرمیانی و وساطت کنن و به عوض آن برای یک برخورد البته نامناسب با فرد بی حجابی یقه خود را پاره کنن.
اللهم عجل لولیک الفرج . امام زمان به داد ما برس و ما را از دست این روزگار شیطان پسند نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
از شهاب امریکایی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
اینکه شما از سلبریتی‌هایی که در زمین دشمن نقش ایفا می‌کنند میگوید مگر خود مسئولین مملکت بچه و خانم شان تو زمین دشمن نیستند آماری که من شنیدم 5000 نفر از خانواده مسئولین مملکت در آمریکا و انگلیس و غیره خوش میگذروند چرا تنها از سلبریتی میگوید یه کم انصاف دارید تا خدا از شما راضی باشد من دل خوشی از این هنرمندان بی هنر ندارم اما با مردم صادق باشید از آن بی خواصیت ها هم بگوید مردم دل پر دردی از این وطن فروشان به ظاهر وطن دوست دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
شهاب آمریکایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
این سلبریتی ها براشون هیچ چیزی به غیر از سود خودشون مهم نیست و به خاطر اقامت آمریکا و کانادا هر حماقتی رو ضد کشورشون انجام می دند.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد زرند کرمان
۲۱:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
رامبدجوان ولش کن اصلا همه ازاین مجری بینمک و لوسو خنک بدشون میاد ولی خدا اینشالله شهاب تودلبرو رو دوباره شیرینتراز قبل کند البته با کردار نیکی که هم خدارو هم بنداش راخوش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
گسترش فاحشه سالاری در زمان شاه هم از طریق بعضی هنرپیشه ها وصدا وسیما وبعضی رسانه هاگسترش پیدا کرده بود وحال اینها هم یک جورایی از نسل همانها هستند وجالبه اینها وبدحجابها اکثر اوقات چیزی زده یا خورده اند ودست خودشان نیست
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۰۸:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
سلبریتی های بیسواد ،خجالت بکشید خودتون چه فرض کردید چرا از ایران نرفتید ؟ تمام بدبخت های ما از جانب شما هست با پول مرم گردن کلفت شدید خیلی از مردم به شما ها استاد میگن ،آخه شما سواد دانشگاهی ندارید ددوست ندارم اسم شماها رو بشنوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
خدا لعنت کند همچنین آدم های را که باعث ناامنی در کشور شدند
لعنت لعنت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
لعنت به رامبد جوان و شهاب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
تمام بی بند و باریها و بی حجابی ها از همین سلبریتیهاست.البته دولت ها هم مقصر هستند که چرا زودتر از این مانع نشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقا این مدل افراد سلبریتی از قبیل مهران مدیری بسیار خطرناکترند تا سلبریتی های خاینی که آشکارا دشمنی میکنندد مثل علی کریمی و ... . چرا که ظاهر صلح دوست ولی در باطن برای بر اندازان و امریکا و اسراییل کار میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
دوتا اشغال وفاسد
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۰۱:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
ما انتقاممان را از این جماعت فاسد الامور خواهیم گرفت
اینها تفاله های کثیف خود فروش و وطن فروشی هستند که ماهیت آلوده خودشان و خانواده‌شان را به باد فنا دادند .
ما دنبال فرصتیم
انتقام از سلبریتی های وطن فروش
خواب را بر شما حرام می کنیم انشالله
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا عالی پور
۱۷:۴۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
اعدام حق این چند نفر و باید قوه قضاییه با قدرت ،این اشخاصی که چنین جنایتی کردن به سزای اعمالشان برساند ،،این یه لیتریبیها هم اگه توبه نکنن،در گناه و جرم اون ارازل در پیشگاه خدا شریکن
Iran (Islamic Republic of)
یوسف موسوی
۰۷:۰۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
یا با این آقایان فامیلند .یا از طرف رشو گرفته اند و یا از اربابانشان فشار آورید می‌شود
Czechia
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
سلبریتی طرفدار بی حجابی = مصیبت عظما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر سلبریتی های نمک نشناس و مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
رامبد وحسینی بلاخر سود خودشان را در اغتشاشات دیدند تا انور ابی بهشان اقامت بدهند وپولی که از بیت المال بدست اوردن ببرند عشق حال کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
یکی مثل رامبد جوان با امکانات حکومت اسلامی و تلوزیون ملی برای خودش یه موقعیت اجتماعی دستو پا کرد و شناخته شد به قولی تلوزیون این اقا رو ادم کرد!الان راه افتاده اینور اونور عکسهای بی حجاب زنشو پخش میکنه !!
انتقادی که به تلوزیون وارده اینه که چرا اجازه میدید همچین جانورهایی رشد نمو پیدا کنند که در مواقع حساس به امنیت کشور و اتقادات مردم لگد بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
هر کار دلقک واسه نونه واسه نونه
تعجب نکنید دلقک واسه نون هر کاری میکنه !
نون این بیچاره‌ها بریده میشه اگه به ساز رقصاننده سیرک نرقصند
این سلبریتی ها دلقکی بیش نیستند
چی میفهمن که بیگناه به ضرب چاقو و لگد کشته شدن یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
آرتمیس
۱۸:۰۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
فقط منتظر برخورد قاطع قوه قضاییه با سلبریتیا هستیم
پایان مماشات
Iran (Islamic Republic of)
عصر بیداری
۱۷:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
این دو نفر یک بار این کامنت ها بخوانند ببینین نظر کلی مردم چیه بابا مردم از دست هر سیاستمداری یا دولتمردانی ناراحت باشن ولی با شهید وحرمت اینا که شوخی ندارن دست کردید بلند شدید رفتید برا رضایت بعدشم اونقد پول‌های کلان صدا وسیما جیب مبارکشون پر شده که پررو شدن عرق که نریختن عین مسیح پولی نژاد هیچی نفهم نیم لیتری های نفهم شعور ندارن اعتبار شماها به خاک این کشور است که با خون همین شهدا آبیاری شده خاک بر سر آدمهای هیچی نفهم که نفهمی اینها خانوادهای رو داره داغدار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
خیلی جالبه
اونها می خواستند بسیجی و سپاهی نباشه ولی کاری کردند که نام بسیجی و سپاهی طنین انداز شد
حالا نام شهید عجمیان هر روز گفته می شه و بر قاتلین اونها لعنت فرستاده می شه
واقعاً بعضی ها با خودشون چه کردند؟؟

لطفاً یادمان هایی در ابعادی که کاملاً قابل رویت باشه در میادین و پارکهای شهرها از این شهدا بگذارید تا خار همیشگی چشم دشمنان ایران باشد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
مرگ براین دوسلبریتی وخائنین ملت انقلابی اسلامی ایران-وخدا ازکسی که ازاین پس بزاره این دو درقاب تلویزیون باشند رولعنت کنه صدبار.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
خاک بر سر این دو پلید حتی از خون شهید سوء استفاده می کنند برای بیشتر مطرح شدن
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۱:۲۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
آقای حسینی و جوان وسایر بازیگران و هنرپیشه ها که در دوران قحطی انسانیت سلبریتی عده زیادی از جوانها و مردم عزیز ما شده اند تنها هنرشان خوب نقش بازی کردن است و این تنها کاری است که خوب بلدن انجام بدن بقیه کارایی که میکنن هدفشون تامین منفعت شخصی و جلب رضایت دشمنان خونی ملت ایران و جنایت کارانی است که این سلبریتی های دریوزه در سرزمین آنها زندگی کثیف و نکبت بارشون رو ادامه میدن جای تعجب نیست این لجن پراکنی هاشون و باید هم برای اینکه در اون کثافت خانه ها برا خودشون جایگاه داشته باشن همچین مواضعی رو داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه ونیست ونابودشون کنه اینها با قاتلان شهدا هیچ فرقی ندارن وقتی در زمین دشمن وبرای دشمن بازی میکنند به هیچ وجه به هیچ وجه دیگه اجازه بازی چه در تلویزیون ورسانه های داخلی وتلویزیون بهشون ندین هنرپیشه های جدید متهعهد وهمسو با دشمن نباشن وجدید از این به بعد به کار بگیرید جوانان مستعد وخلاق وماهر وزیبا وبا اخلاق بسیار تو جامعه داریم مگه دانشگاه ندارید دانشجوی بازیگری متعهد ووطن پرست تربیت کنید فعلا این فیلمهای گذشته باشه از سال بعد بازیگرهای جدید بیارید یک تنوع وانقلابی در بازیگری وفیلمها با ادمهای جدید ونقشهای جدید وارزشی ارائه بدید نه بگم فیلمهایی که همبشه گریه کنیم وافسرده وعبوس بشیم نه فیلمها پر محتوا ارزشی
در مورد ارزش مادر پدر خانواده جامعه وخیلی چیزهای دیگه.
پیش پرده خیلی فیلمها رو میلینم
مثلا چپ راست بخارست رهایم کن واکثریت محتوای مبتذل ولی معنا وضد ارزشی اینچه طرز لباس پوشیدن وصحبت کردن ونشست وبذخاست کردنه مردها همه لخت افتضاحه
خواهشا ما ملت این چنین هنر پیشه های مبتذل ضد اسلاموفرهنگ کهن وارزش ایرانی اینطور وطن فروشی واینطور بازی کنند نمیخواهیم.ممنون میشیم که حتما برنامه ریزی دارید میکنید دست رو دست نگذاشتید ودارید فیلمهای جدید وباهنر پیشه های جدید وارزشی با فرهنگ ایرانی میسازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
اولا باید بخش فرهنگ و رسانه ما بایستی اصلاح و بازبینی صورت بگیره
چرا جامعه فرهنگی ما اینقدر با نظام زاویه دارند در صورتیکه در همین کشور رشد و شناخته شده اند .
چرا هیچ مسئولی به فکر این جماعت غربزده و نسلهایی که زیر چتر اینها بعدا رشد می کنند نیست ......!
چرا از ظرفیت های اعتقادی وابسته به خودمان استفاده نمی کنیم
همه می دونند جامعه فرهنگی و مخصوصا سینما و تلویزیون دارای ابتذال و بی بندو باری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
اینها از نسل بازیگران طاغوت اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
ازاینکه اینگونه افکار پلیدتان رانسبت به انقلاب رو کردید ،خدارا شکر میکنم،حمایت از قاتل فرد انقلابی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
هرکس به فکر خوبیه ....بره به فکر ریشه خدا لعنت کنه کسانی را که به مملکتش خیانت می‌کنند نون می خورند ونمکدون می شکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
یاد آن پیرجماران یاد باد که فرمود:...بکشید ما را...ملت ما بیدارتر می شود...

چقدر وضع شهادت شهیدعجمیان شبیه امام حسین(ع) است ولی هرچی فکر می کنم می بینم این سلبریتی ها از شمر هم بدتر اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
ابلهی برسر شاخ (شاخه درخت) نشسته بود و بن میبرید حکایت این دو خیانتکار یا بی بصیرت فریب خورده ( نمیدانم) است . خدا به نیت واقعی این اراذل و اوباش اگاه است . چقدر با دشمن امریکایی و اسراییلی در تماس هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
به نظرم این سلیبریتها زن و مرد ما که علنا مردم رو به اغتشاش دعوت میکردن یا با نشر اکاذیب اذهان جوانان بی بصیرت و بی خرد ما رو احساساتی میکردن و به خیابون‌ها کشوندن جرمشون کمتر از قاتلین نیروهای امنیتی ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
الان شاید 85درصد نا امنی های اجتماعی وفرهنگی و فرو پاشی های خانوادگی مسببش بازیگران زن و مرد کشور مون هستن 99درصدشون فرنگ رفته هستن و جز به مادیات فکر نمیکنن آزادی مطلق رو حق انسان میدونن میخواد هر آزادی که باشه واسه همون هست که یک زندگی زناشویی موفق ندارن یا نهایتش یک فرزند دارن و اونم بزرگ شد یا کمی فهمیده شد میره اروپا ویا آمریکا، متاسفانه قشر بازیگر و فرهیخته ما شاگردان مکتب‌های اروپایی و آمریکایی شدن
Iran (Islamic Republic of)
حرفهای پنهان
۰۵:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
بایدم این دو نفر بیان رضایت برا یک مشت اوباش بگیرن نه پسر خودشون لت وپاره کردن نه برادر خودشون اینا چی می‌فهمن پدر مادر این شهید دارن چه داغی تحمل می‌کنند پسر جوانشون رو عین دسته گل پرورش کردن بخاطر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
امثال این آدم ها(رامبد-شهاب حسینی و ... ) در جامعه اینقدر جایگاه ندارند که حتی بخواهیم در موردشان حرف بزنیم. اینها در دوران کرونا هم ملت خودشان را تنها گذاشتند. فکر کردن می توانند با بازیگری شأن ملت ما را بازی بدهند. رامبد پاشو دست بچه ات را بگیر برو کانادا.
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی اصیل
۰۴:۱۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
از همه سلبریتیهایی ک از اغتشاشات حمایت کردن یا حتی سکوت کردن ، متنفرم
تماااام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
از کامنت های مردم
دلم شاد شد که مردم فرق حق و باطل را درک میکنند
تنها انتقام از این افتاب پرستان .اینه که
تمام فیلم هاشون تحریم بشه تا
چرخش 360 درجه انها را به چشم خودتان ببنید و
به پا بوسی ایند
ایا. گرین کارت یا پی ار کانادا
ارزش داشت که با گذاشتن استوری تون را ایران را به جهنمی تبدیل کنید و
باعث تحریم بیشتر و فشار حداکثری شوید
ای فرصت طلبان هزار چهره
حالا هم میخواستید با رفتن به خانه شهید
برای خودتان ابرو و حیثیت بخرید
دیگه نمیتوانید
مردم را گول بزنید
بدجوری دم خروس تون بیرون زده
عذاب دو دینا دچار شوید
نویسنده این مقاله .سنگ تمام گذاشتند
واقعیت ها باید گفته شود .حتی اگر تلخ باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
اقایان شهاب حسینی و رامبد جوان زمانی که کرونا تازه شروع شده بود من سرباز بسیجی و سپاهی بودم که خیابان ها و وسایل اسباب بازی کودکان رو ضد عفونی میکردم تا کسی بیمار نشه، بسته معیشتی چندین تن برای فقرا باز میزدیم و پخش میکردیم بدون ذره ای دستمزد و با علاقه این کار انجام میدادیم، بارها افراد مخالف نظام به ما فحاشی کردن، فحش ناموسی دادن، انواع تهمت ها رو به ما زدن، کارگری میکردم ولی انقدر اذیت کردن و تهدید کردن مجبور شدم بیکار بشم، امثال شما را به خدا واگذار کردم، دیدار به قیامت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
سلام
آقایان حسینی وجوان
سوال ؟شما از چه منظری به این قصیه ویا بهتر بگویم دست بچنین اقدامی پرداخته اید؟
سوال ؟شما فکر میکنید مسئله شخصی بوده رفته اید
به اصطلاح قدیمی ها پا پیش (ریش سفیدی ) گذاشتهاید؟
سوال ؟شما فکر میکنید خانواده شهید عزیز
مسئله اگر شخصی ویا غیر شخصی بود دلشان نمیخواد رضایت
بدهند ؟
اینجاست که شماها نمیفهمید با اجازه خانواده شهید عزیز
آنها اگر رضایت بدهند من یکی اجازه نمیدهم
اگر بخواهی من کی هستم نام من سربازامنیت ملل میباشد
اگر کسی باشهروند عادی میهنم هم چنین رفتار بکند مجازاتش
محکوم به اشد مجازات یعنی مرگ می باشد
والسلام علیکم ورحمت االله و برکات
اسفند 23/12/1401
سرباز امنیت ملل انقلاب اسلامی ایران .
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
باید حقیقت را از زبان مادر محمدمهدی کرمی قاتل پرسید. شاید به نکته مهمی برسیم. به عقیده من،این صحنه ایی که کرمی قاتل ؛بیان می‌کند،نمی‌تواند از حلال زادگان سر بزند.
صحنه ایی که کرمی قاتل بیان می‌کند دقیقا تداعی کننده صحنه ایی است که در کربلا توسط حرام زادگان در قتل امام حسین و یارانشان پیش آمد. آنجا هم حرام زاده ای با خنجر ضربت میزده. حرام زاده دیگری با عمود آهنین. زنا زاده ای با سنگ ضربت میزده و حرامی دیگر با چوب !
تاریخ تکرار شده.
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۲۳:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
چرا اینا نرفتن رضایت پدر مهسا رو بگیرن اونجا لال بودن و کور بودن و کر بودن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
دلقکها و این غلط ها
Iran (Islamic Republic of)
م ث
۲۳:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
میمون، هرچه زشتتر، بازیش، بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
اینا اگر ناخنشون بشکنه حاضرن صدنفرو اعدام کنن یادتون هست علی دایی با اون همه ثروت واسه یه گردن بند چه کولی بازی در آورد گفت مسئله امنیته ، جوون مظلوم مردم رو مثل اصحاب یزید کشتن وساطتشونم میکنن شماها فکر کردین کی هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
كاش بعضيا متوجه ميشدن براي خيلي از ما ايراني ها كساني كه توهم دارن سلبريتين واقعا در حد بازيكر يا بازيكن فلان تيم ورزشي هستن و نه بيشتر حالا كي اين موضوع حاليشون ميشه نميدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
زمان انقلاب، بیشتر بازیگران و سلبریتی ها گورشون را گم کردند و هیچ اتفاقی نیافتاد.
الان هم باید انهایی که کوچکترین نقشی در اغتشاشات داشتند، کنار گذاشته شوند.
ماشاالله مملکت انقدر ادم داره که جایگزین بشن.
ایندفعه باید دقت شود که از همه ی کسانی که وارد سینما و تلویزیون می شوند تعهد جدی گرفته شود که از مشهوریت خود سو استفاده نکنند.
اینجانب، حتی یک ریال از پول بیت المال را راضی نیستم که به این افراد پرداخت شود. از گوشت سگ حرومتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
کجا برن از اینجا بھتر
نونی کہ اینجا در میارن کجا میخوان در بیارن
اصلا کجای دنیا اینا رو آدم حساب میکنن
اندازشون برای اونا ھمین مزدوری و خائن بودنہ
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۰:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا و طرفداران آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
شهاب حسینی میگفت من طرفدار امام حسینم
شما اگر طرفدار امام حسین علیه السلام بودی مثل مختار بودی نه اینکه واسه حرمله و شمر و خولی شفاعت کنی
اینا رو خدا هم‌نمی بخشه شما زحمت زیادی نکش.
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد و آخر تابع له
Iran (Islamic Republic of)
و
۲۲:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
دمتون گرم مقاله درستی بود همه منفعت طلب
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۰:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
متنفر شدم از حسینی و رامبدجوان...واقعا متاسفم که اینا هموطنم هستن
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۰:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
بنده از رامبد جوان از خیلی وقتها فبل خوشم نمی یومد.
اما افسوس بر سید شهاب حسینی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
نگران نباش
اینا هموطن نیستن...
اینا یادگاران کاپیتولاسیون هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
واقعا این سلبریتی های لاکچری نشین مالیات نده باید ادب بشن مردم هم میدانند اگر اینها بنزین رو آتیش نمیریختن این مشکلات به وجد نمی آمد اما متاسفانه این دو تابعیتی بودن بعضی از اینها این مشکلات رو به وجود آورده که یه دونه به نعل میزنند یکی به میخ که یه وقت کانادا و یا.... اقامت و پاسپورتشون رو گیر ندن ای کاش درد مردم بذبخت رو شما مرفهین میکشیدید حتی تو خود آمریکا سلبریتیها اجازه دخالت در امور کشور رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
شما دونفر برای وساطت اول باید رضایت ھمہ ی ملت شریف ایران رو بگیرید
چون این شھدای بزرگوار تمام جان ما ھستن
اگر از ملت شریف ایران تونستید رضایت بگیرید بعد برید سراغ خانوادہ شریف و صبورش
( خجالت بکشید و عذر خواھی کنید )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
وقتیکه بزرگی فرمود : منافقین بدتر از کفارند.
آینده رو میدید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
حیف نون که میگن اینان با رسانه ملی و پول بیت المال مشهور و کاسب میشن اونوقت لگد میزنن به امنیت ملت و خون شهدا!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
اینها نتیجه پول‌های نجومی و مفتی است که در ۲۰ سال اخیر این دله پیتیها از دولت‌ها گرفتند. برای،ساخت برنامه های،سخیف و بی محتوی و بعضا دلقک بازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
چقدر ما ساده هستیم !!!
۱- هنوز نفهمیدیم که انسان ها در درجه اول برای منافع و بقای خودشون تلاش میکنن تا برای دیگران (این قانونه طبیعت و خداست)
۲- هنوز نفهمیدیم کسی که توی فیلم نقش مومن مسلمون را بازی میکنه ، لزوما مسلمون نیست یا مجری یک برنامه مذهبی لزوما مسلمان نیست.
۳- هنوز نفهمیدیم که بعضی دختران یا زنان واقعا فرشته نیستند و دختران خوب ، خیلی خیلی کم هستن
۴- هنوز نفهمیدیم اگر کسی به موفقیتی میرسه لزوما همه چیز تمام نیست و نمیتونه دلیل بر خوب بودنش باشه
۵- هنوز نفهمیدیم که اگه کسی به یه مقام میرسه، دلیل بر خوب بودنش نیست
تا کی میخواهیم بفهمیم خدا داند !!!
در جواب برخی از مطالب این پست yjc . با تشکر از خبرگزاری خوبتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
بزرگوار
اگر دنبال خوبان میگردی؟!
خوبان گمنام اند!
تا بحال کسی از بچه های جبهه وجنگ، تعریف و تمجید کرده؟!
آیا بعضی ها می‌دانند که جانبازان عزیز و بی ادعا در چه وضعیت جسمی و روحی قرار دارند؟!
آیا میدانید بیش از 95% بچه های جنگ مستأجر می‌باشند!
آیا میدانید این عزیزان برای هزینه های یومیه معطل اند!
کوه بیستون را عشق کند... و... شهرت اش فرهاد برد.
بعضی ها ظاهر را می‌بینند.
کسی که در قاب تلویزیون یا پرده سینما آمد، حتمأ دلیل بر خوب بودنش نیست.
خلاصه و کوتاه و مختصر...
خوبان همه گمنام اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
کاری به این جماعت مغرور و خود خواه ندارم ، اینکه تسلیت به این خانواده نگفتن ، همدردی نکردن و با این رو چطور تونستن برن برای رضایت برام جای تعجب و شگفتیه ، والا اگر بچه ی من فقط سید روح الله میزد من روم نمیشد برم برای رضایت گرفتن ، خجالت نکشیدن ؟!
داعش رو دیده بودم (چ وطنی چ اجنوی) که تا چ حد آدم میتونی قساوت
قلب پیدا کنه اما پُررو تا حد اعلی ندیده بودیم که دیدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
مردم ایران لطفا وقتی فیلم امثال این سلبریتی ها در سینما ها اکران میشه به سینما نروید حتما بعد از چند شکست در گیشه سینما ها تهیه کننده ها و کارگردان ها به خودشون میان و از این آدم های بی مقدار در فیلم هایشان استفاده نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
ی سوال از این دونفر دارم
اگر فرزند خودتون رو ھمچین بلایی سرش می آوردن ۳۰ نفر میریختن سرش و ھر کار ظالمانہ ای باھاش میکردن چہ کار میکردید ؟؟؟؟
بہ ھمین یک سوال جواب بدید کافیہ برای تو دھنی زدن بہ شماھا
شماھا خجالت نمیکشید شرم نمیکنید حیا و مروت و مردانگی ندارید نہ
برای باطل نشدن گرین کارتتون تن بہ ھر ذلتی میدید
حتی اگر دشمن بگہ از قاتلان ظالم باید دفاع کنید
یعنی خاک دو عالم بر سر شماھا
شماھا چطور شب سرتون روی بالش میزارید وقتی از ظالم دفاع میکنید
چہ کسانی ھموطن ما ھستن متاسفم واقعا
اینا دیگہ کی ھستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
اینها کسانی بودند که جوانان خام و نپخته بی بصیرت رو به خیابان ها کشاندن وجرمشان خیلی بیشتر از قاتلین است حال خود شاید دچار عذاب وجدان هستند که در تلاشند که قاتلان را نجات دهند و تصورشان اینه که همفکران خود را نجات دهند ایکاش فقط چهره شهاب شبیه شهید بابایی نبود بلکه افکار و عقایدش راهم می‌داشت متاسفم برای این دو که وطن خود را معامله کردند وپا بر خون این همه شهید نهادند واقعاً قلبا هردو را دوست داشتم ولی حالم ازشون بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
یک بازیگر زپرتی درفضای مجازی دیدم، اسمشو نمیدونم.
که کسی مزاحم دخترش شده بود.
دیدید که توی کلانتری چه الم شنگه ای به پا کرده بود!
بقیه اش با مخاطبین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
خون شهید عجمیان ذات واقعی شما را به ملت معرفی شما را رسوا و ایشان را عزتمند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
شهید عجمان عزیز پر از غیرت بود.
که شماها با این واژه آشنایی ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
این دو اگه در زمان واقعه کربلا بودند درصف دشمنان امام حسین (ع) بودند شک نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یا اگه در زمان مختار بودن هم اینکار رامیکردند یعنی میرفتند پیش مختار و وساطتت امثال خولی و حرمله ملعون را میکردند؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
آخه روسیه گرین کارت نداره ولی امریکا میشه برای گرفتن گرین کارتش خصومتهاشو جنگ افروزیهاشو فتنه واشوب راه انداختنشو ندیده گرفت
واقعا نامردین
United States of America
س
۱۶:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
اینها تا حالا کجا تشریف داشتن که حالا آمده‌اند مگر آن روز برای خانواده شهيد عجمان تسلیت فرستادن حالا آمده‌اند برای قاتلش رضایت بگیرند رامبد جوان رفته با زنی همسن دخترش ازدواج کرد بعد می رود کانادا زایمان کن تا شناسنامه ایرانی نگیرید حالا دلش برای قاتل جوان ایرانی می سوزد خود فروش عوضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
بعضی از اینها، اگر زن و دختر هاشون رو در آغوش دیگران ببینند.
هیچ حس خاصی ندارند.
بی غیرت های بی شرم...
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
خداوکیلی ایا شهاب حسینی و رامبد جوان نمیدانند وقتی ناامنی پیش میاد و شخصی مثل محمد مهدی کرمی که هیچ ارتباط و شناختی از شهید عجمیان ندارد او را می کشد فقط و فقط به خاطر اینکه فکر می کند با کشتن عجمیان نظام را دارد ساقط می کند با قاطلی که سر پارک ماشین کسی را میکشد یا برادری که سر ارث برادرش را می کشد فرقش زمین تا اسمانه.یعنی این دو به اصطلاح بزرگوار نمیدونند برای گرفتن رضایت برای اقای کرمی باید از کل مردم ایران رضایت بگیرند یعنی نمیدونند شهدای امنیت متعلق به تمامی خانواده های نظام دوست ایرانی هستند.تا این حد بی فکر.باب دمتون گرم شما دیگه خیلی خیلی آره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
ننگ تان باد سلبریتی های نمک نشناس بی لیقاقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
آقای حسینی ای سید بزرگوار که من قربان جدت برم آیا در مراسم تشییع این پادشاه خوبان شرکت داشتی ؟ آیا با پدر و مادرش همدردی کردی ؟ و ...؟ حالا جز آبروریزی چه کار دیگری میخواهی بکنی ؟ پیشنهاد میکنم یکبار دیگر تنها نه با آن دلقک کانادایی به آنجا بروی و طلب عفو و بخشش برای خودت بکنی شاید کمی تسلای درد و غمشان باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
رامبد رو به عنوان منافق دو رو و هوسباز میشناختم ولی برای شهاب خیلی احترام قایل بودم بخصوص نقش شهید بابایی نمی‌دونم چرا این نقش از نظر عقیده روی او اثر نگذاشته فقط می‌گم متاسفم برات حیف شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
یکی از قاتلان روح ا... عچمیان سید بوده بنا براین فریب سیدی اینها رو نباید خورد رضا قلدر را هم سید ضیا ء سر کار اورد. بنا براین هوشیار و با بصیرت باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
درخت از موقعی که نهال است شکل می‌گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
شنیدم کامبیز دیر باز در جواب یک امربه معروف به دخترش حسابی ازخجالتش دراومده وگفته باروسریش خفت میکنم وای به روزی که یه تارمو‌ازسر دخترش کم شه اون وقت بعضیها چقدرمیتونن سنگدل وفراموشکارباشن اقای شهاب حسینی اون خاطره ای که اززخمی شدن پسرت تعریف کردی رو فراموش نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
این انسانهای بی مقدار با پول وامکانات این مملکت به جایی رسیدند /اما برا آمریکا غرب مزدوری می کنند /بر قبر پدر شان می خندند که از یک جانی آدمکش همایت می کنند /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
اولا سید روح الله عجمیان فرزند دلاور ملت غیور ایران است
بنا براین رامبد جوان وشهاب حسینی باید احمق باشند که بخواهند واسطه آزادی اغتشاشگران شوند چون با ملت غیور ایران طرفند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
نمی‌دونم چرا اینها فکر میکنند عقل کل هستند تو هر کاری دماغشان را فرو میکنند کسانی که حتی نمی‌توانند تشخیص بو ما مطبوع و یا خطر را که حتی یک سگ قادر به تشخیص آن است را ندارند اینها را این مردم معرف کردند اما حتی مثل یک سگ که اگر صاحبش در خطر باشد کمک میکند کمک نکردن آخه چطور اینه هم قاضی هم. جامعه شناسی هم اقتصاد دانند اما زندگی خودشان را نتوانسته نگه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
کاش نقش شهید بابایی را در فیلم شوق پرواز شخص دیگری ایفا کرده بود. شهاب حسینی و رامبد جوان و خیلی دیگر از این به اصطلاح سلبریتی ها در مدیریت خانواده خود بارها نمره مردودی گرفته اند. حال شما چه انتظاری از این قشر همیشه بی در و پیکر دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
در دوران کرونا همین بسیجی ها بودن که به مردم ماسک و الکل و کمک های معیشتی به افرادی که به واسطه کرونا مشکل مالی داشتن کمک میکردن پارکها و مکان های عمومی رو ضدعفونی میکردن،اون موقع کجا بودید اونایی که میگید بسیجی بده ؟؟؟؟ شمایی که جرات از خونه اومدن بیرون رو نداشتید؟ چه کسانی فوت شدگان کرونایی را غسل میدادن؟
اونایی که عزیزانشون رو از دست داده بودن میترسیدن برن برای غسل،
حالا بسیجی ها و روحانی ها بد شدن؟
عجوزه علینژاد و امثال اون و کریمی ها خوبن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
واقعاً که این‌ها باید در خط فاحشه ای مثل مسیح علی‌نژاد که نه از حضرت مسیح و نه از علی علیه سلام نژادی دارد قرار گیرند براشون متاسفم چطور آن صحنه بسیار فجیع قاتلان عجمیان بر دل سنگشون اثر نگذاشته از داعشی ها بدتر عمل کردن خیلی بیرحمانه با شقاوت هموطن خود را که جرمی جز دینداری و اعتقاد ندارد اینگونه به شهادت رساندن البته در این شقاوت تحریک همین آقایان بی تأثیر نبوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
یکی نیست از رامبد بپرسه تو که حاضر نیستی بچه ات تو ایران دنیا بیاد اگه این‌اتفاق تلخ برا بچه خودت بودم همچین زر زر میکردی نیم لیتری مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
اینها با این کا اتفاقا دارند بنزین میریزند روی آتش و میخواهند سرسپردگی خود را به دشمنان ملت وانقلاب نشان دهند اینها از فاسدترین آدمها هستند رامد اگر میهن پرست بود نمیرفت بچه اش را خارج بدنیا بیاورد مرگ بر این دو مفسد مرگ بر منافق مرگ بر دشمنان وطن
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۳:۳۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
شخصی،قتل‌ی انجام میده،خواسته یا ناخواسته،عده ای ریش سفید یا بزرگوار به وظیفه شرعی و انسانی برای رضایت یا... قدم به در خانه و خانواده مقتول می‌گذارند برای...
اما در مورد جنایت هیچ کس و هیچ شخصی نباید به خودش اجازه بده برای جلب رضایت قدم به در خانه و خانواده ظلم دیده بگذاره،
عمل این افراد یک جنایت نه چیز دیگه،
این هم که،این سلبریتی ها به خودشون اجازه دادند و رفتند در خانه آن شهید عزیز،و با پاهای سالم قدم به داخل خانه گذاشتند هم اشتباه بود ولو اجازه ورود به خانه رو برادر آن شهید عزیز داده باشه،
(قلم پای این سلبریتی ها باید در آن خانه خرد می‌شد)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
خیلی حرفا تو دلمه که به اینا بزنم فقط به خاطر این که فضا مجازیه و حرفشون رو نمیتونم بشنوم نمیتونم بنویسم بعد فردا میگن ما رو الکی قضاوت کردن . اما دلم پره از دست آدمای دو رو و وطن فروش. اما برای کسایی که خاری توی پای کشورم باشن مماشات رو جایز نمیدونم و اشد مجازات براشون کمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
تف به غیرت هر دوتاتون ، بیاین تا من یک یه مشت تو دهنتون بزنم بینم بعدش رضایت میدید.
Iran (Islamic Republic of)
بنده فقیر خدا
۱۲:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
اقای رامبدجوان واقای شهاب حسینی شما که حالا اسم ورسمی برای خودتان را جلوی دوربینهای صداوسیما بدست اوردید چطوری به خودتان اجازه میدید که پشتیبا نی اغتشاشات را می کنید وبرای میانجگری به خانه شهیدی میروید که باچه زجری فرزندشان رابه شهادت رساندند واقعا از قطره قطره خون شهدایی که برای کشور واسلام وانقلاب ریخته شده خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
بالاخره شیطان سید شهاب الذین حسینی تنکابنی را گاز گرفت.

آقای حسینی ؛
« حیف »
حیف ، از آن روح آزادگی و خداشناسی عمیق شما ،
که اکنون در اجاره « شیطان » است..!

البته هر انسانی مختار است ،
راه و مسیر« درست » را خود ، برای خود برگزیند .
و
آزادگی ، جز این نیست..!

اما ،
همواره ،
انسان بودن انسان
و رتبه اجتماعی انسان ، تؤام با یک ، مسئولیت ملی ، وطنی است ،
که شایسته « دقت » بیشتر می باشد.

بیدار باشیم و آگاه
که در قبال « مام وطن »
تک تک ما مسئول نگهداری ، نگهبانی و حفاظت هستیم.

یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
این دونفر دلقک های مسخره ای هستند که خودشون هزار تا مشکل دارن. اینا خودشون نمیتونن جمع کنن. هر سال بایکی ازدواج میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
اگه مقتول از جنس خودتان باشد گرفتن رضایت بده..ولی اگر نباشد مردم رو تشویق به گذشت می نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
رامبد با زاییدن در کاندا جغرافیای ذهنیش را نشان داد اما دولت و ملت با بزرگواری او را بخشیدند ، حال فکر می کند ملت حرف او را می پذیرند ؟ مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
رامبد یکبار در کاندا زاییدی اینبار بد جور زایدی ! یه عمر ملت را با برنامه مسخره خود ، سر کار گذاشتی و پول پارو کردی ؟ حالا باید پاسخ گو باشی و در جای متهم باشی نه در جای شفیع قاتل دد صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
آمریکا گرین کارت این بدبختا رو باطل نکن، دیگه دینشون رو بهت ادا کردن دیگه گناه دارن آشغالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
سلبریتی ها با سخنان و عملکرد خود غیر مستقیم چهره خود را نشان دادند کاش سلبریتی هایی چون دایی و کریمی و ناجوان مرد را در همان وضعیت زمان شهادت شهدا می دیدم تا ببینم چه واکنشی می داشتند و یا خواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
محمد - مهدی کرمی ؛ چه اسامی بزرگ و مقدس و با مسمایی !
جناب کرمی چرا بویی از انسانیت نبرده ای ؟
جناب بی کرامت ، آیا خودت تحمل یاد آوری این صحنه را داری ؟
جناب کرمی ، خیلی چندش آور هستی.
جناب کرمی شما چه نوع کرمی هستید؟
جناب کرمی آیا وجدانت خودت را می بخشد؟
آن‌ها *جامعه را به ناامنی کشیدند* تا *اسلام از بین برود* و *ما* ابداً تحمل این کار را ندارم و *قطعا* *رضایت نخواهیم داد.*
آن‌ دو سلبریتی با چه رویی اصلا دست به چنین کاری زدند
این بار سلبریتی‌ها در عمل ثابت کردند که چندان ارزشی برای آرامش و امنیت جامعه قائل نیستند.
این جماعت نشان دادند که هرگز خاطر خواه مردم خود نیستند و تنها به منافع خود و معیشت خود فکر می‌کنند.افرادی که بدون دلیل منطقی خود را بالاتر از مردم‌می دانند!
آن‌ها همان جایی هستند که منفعت آن‌ها تعیین می‌کند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
شهاب حسینی مصداق واقعی منافق هست نه این طرف جایی داره نه آن طرف قطعا!
از تقدیم کردن جایزه خودش به امام زمان و دم زدن از اسلام
و یا بازی کردن نقش شهید بابایی
خودش رو از چشم آدما انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
تاريخ مصرف اين آقايان تمام شد تمام شد ديگه حناشون رنگ نداره نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
مگه این گرین کارتی ها تو زمین ایران کار می کنن که می گی زمین دشمن. دارند برای کشورهاشون آمریکا و کاناا می جنگن‌. پس تو زمین خودشون بازی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۵۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
اون پزشک قاتل حتما باید اعدام بشه .آبروی انسانیت و جامعه پزشکی رو برده .قاتل کثیف.
Armenia
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
سلبریتی غرب زده = مصیبت و بدبختی
۱۲
آخرین اخبار