یدالله سلیمانی گفت: گل سپاهان آفساید نبود و مدافع میانی پرسپولیس کاملا آفساید را پر کرده است.

یدالله سلیمانی کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت پیام حیدری در بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به طور کلی نیمه اول چند صحنه داشت، اما در نیمه دوم صحنه خاصی رخ نداد. حیدری قضاوت خوبی در بازی امروز کرد و در نیمه اول ۲ صحنه وجود داشت. در دقیقه ۲۲ بازی، محمد کریمی بازیکن سپاهان گلی زد که کمک داور اول آفساید اعلام کرد، اما تصمیمش  اشتباه بود و باید اجازه می‌داد بازی ادامه یابد.  

 او ادامه داد: گل سپاهان آفساید نبود و زمانی که بازیکن این تیم توپ را ارسال می‌کند، دریافت کننده اول در وضعیت آفساید قرار ندارد و مدافع میانی پرسپولیس کاملا آفساید را پر کرده است.

سلیمانی  گفت: اخراج  پریرا مهاجم پرسپولیس درست بود. کارت زرد اول او در پی اعتراض به داور بود و کارت زرد دوم هم به دلیل بی‌پروایی او در خطا کردن روی حریف بود. اگر شدت برخورد بیشتر بود، می‌توانست کارت قرمز مستقیم هم بدهد. در دقیقه ۷۰، آفساید عمری درست بود. در دقیقه ۸۵، ابتدا آل‌کثیر روی مدافع خطا کرد و پیراهن او را کشید که داور تصمیم درستی گرفت. در اوقات تلف شده هم اخطار به دانشگر به خاطر خطا روی آل‌کثیر درست بود و موقعیت آشکار گل نبود که دانشگر کارت قرمز بگیرد و اخراج شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار