مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: هم زمان با اعیاد مبارک شعبانیه جشنواره آب به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

فرامرز مرادی مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: آموزش و فرهنگ سازی یک نیاز و ضرورت مهم برای مدیریت مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آن است، به همین جهت و هم زمان با اعیاد خجسته نیمه شعبان و در پیش بودن تعطیلات نوروز، جشنواره آب به میزبانی اندیمشک برگزار شد.

او می‌گوید: این ویژه برنامه فرهنگی با مشارکت آبفا و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان و در محل کتابخانه شماره یک اندیمشک برگزار شده است.

به گفته مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک،  تلاوت ادعیه‌های مذهبی و آیات قرآنی، پخش سرود و نماهنگ ملی و مذهبی، کاشت درخت، نذر کتاب، کتابخانه گردی، برگزاری ایستگاه صلواتی از جمله بخش‌های این ویژه برنامه فرهنگی بود.

آقای مرادی  ادامه داد: شعر خوانی، مسابقه نقاشی و قصه گویی از جمله دیگر بخش‌های ویژه برنامه جشنواره آب بوده که به میزبانی اندیمشک برگزار شده است.

او  افرود: ویژه برنامه جشنواره آب با محوریت گروه سنی کودک و نوجوان و با هدف آموزش و بهینه سازی مصرف آب و جلوگیری از اسراف آن پیش از تعطیلات نوروز به اجرا رسیده است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: آبفا اندیمشک برای فرهنگ سازی آصرف آب از تمام ظرفیت و امکاناک موجود از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.