معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: طبس از جمله شهر‌هایی است که تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن ۷ هزار واحد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در حاشیه شورای مسکن طبس گفت: مشکلات سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن طبس، دیهوک و عشق آباد مورد بررسی و مهم‌ترین نیاز‌ها و درخواست‌های مردم پس از واگذاری زمین در این سایت‌ها برای آماده سازی مسکن و تامین زیرساخت‌های اساسی مورد بررسی قرار گرفت.

عباس زاده افزود: با پیگیری دستگاه‌های اجرایی بویژه زیرساخت‌های آب و برق و شهرداری‌ها و آماده سازی سایت‌ها با واگذاری زمین به مردم شروع عملیات ساخت مسکن را شاهد باشیم.

او با بیان اینکه طبس از جمله شهر‌هایی است که تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن بیش از ۷ هزار واحد است ادامه داد: این تعداد متقاضی مستلزم یک کار فوق العاده جهادی و انقلابی توسط همه دستگاه‌ها برای تامین زیرساخت‌ها و بهره برداری از این واحد‌ها است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در سایت ۵۰ هکتاری تقریبا کار به اتمام رسیده و مراحل اجرا و در حال تحویل می‌باشد.

او در مورد سایت‌های دیگر افزود: سایت‌های ۷۹ هکتاری و ۱۵۰ هکتاری طبس به عنوان سایت‌های ویژه طبس اماده مراحل آماده سازی و زیرساخت‌ها است که در ماه‌های ابتدای سال آینده با رفع نواقص و مشکلات واگذاری‌ها به مرحله صدور پروانه‌ها و آغاز عملیات اجرایی واحد‌ها توسط مردم انجام می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.