نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مردمی سازی کار‌ها برای امیدآفرینی در جامعه اجرا می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: مردمی‌سازی کار‌ها در راستای امیدآفرینی در جامعه و جلب اعتماد مردم اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت بیان کرد: اقدامات و برنامه‌های دیده شده در حوزه مردمی سازی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه باید در این حوزه از انجام اقدامات صوری پرهیز کنیم، افزود: ضرورت دارد نیرو‌های پای کار، دغدغه‌مند و جهادی برای اجرای سیاست‌های مردمی سازی در سطح استان به کار گرفته شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردمی سازی در راستای امیدآفرینی اجرا می‌شود، ابراز کرد: اجرایی شدن سیاست‌ها و برنامه‌های مردمی سازی، می‌تواند در راستای امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم مؤثر باشد.

سید احمد عبودتیان، دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت نیز در سخنانی کوتاه در این دیدار گفت: به این نتیجه رسیدیم که حرکت‌های مشارکت مردم در امور اجتماعی و فرهنگی را هدایت و ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت مردمی مقرر شد تا با ساز و کاری مشخص، از این ظرفیت در تمامی حوزه‌های کشور بهره‌گیری شود، افزود: برای این امر تسهیلگری در تقویت ارتباط بین ظرفیت‌های مردمی و دولت در دستور کار قرار گرفته و دستیار مردمی سازی در نهاد ریاست جمهوری و استانداری‌ها شکل گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.