شالبافیان با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌ریزی برای امکان ارائه خدمات به شکل مطلوب که تظاهر به روزه‌خواری نباشد، مورد توجه قرار گیرد.

علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست هماهنگی خدمات سفر استان سمنان اظهار کرد: نوروز امسال اجرای برنامه‌های جذب گردشگر خلاقانه با رعایت شرع اسلامی با توجه به ماه مبارک رمضان مورد توجه باشد.

وی تاکید کرد: توطئه‌هایی برای ایجاد تقابل بین فرهنگ دینی و قرآنی ماه مبارک رمضان با فرهنگ ایرانی نوروز توسط برخی جریان‌ها برای سوءاستفاده در حال انجام است که مدیریت در این خصوص در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته سفر‌های نوروزی هموطنان آغاز شد، افزود: با توجه به قرارگرفتن ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۲ بدون شک بعد از ماه مبارک رمضان موجی از سفر پیش‌بینی می‌شود و باید مدیریت به منظور ارائه خدمات مطلوب در دستور کار باشد.

شالبافیان با اشاره به اینکه حجم سفر از هفته گذشته در کشور آغاز شد، افزود: طی تجربه‌ای کم‌نظیر سه میلیون زائر در نیمه شعبان در مسجد جمکران حضور یافتند که با همراهی بخش‌های مختلف خدمات مطلوب ارائه شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: درنظر گرفتن تمهیدات برای کاهش تصادف جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی مورد توجه ویژه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.