مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: برای نخستین بار در کشور و در اقدامی بی نظیر صدور تمبر اختصاصی در مدت کمتر از ۴۸ ساعت در پست استان صادر شد.

ظهوری مدیرکل پست استان خراسان جنوبی با اشاره به خدمات پست استان در آخر سال، گفت: همکاران ما در اداره کل پست همه تلاششان بر این است تا بهترین خدمات را به همشهریان ارائه کنند و تا روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ آماده خدمت‌رسانی تحویل مرسولات به مردم هستند.

او با بیان اینکه همکاران ما در پست استان خراسان جنوبی تنها در روز اول فرودین‌ماه تعطیل هستند و از روز دوم فروردین‌ماه به صورت شیفتی به همشریان خدمت ارائه می‌دهند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون نسبت به سال گذشته درآمد این اداره ۴۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست استان خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از اقدامات بی‌نظیر پست استان صدور تمبر اختصاصی در عرض کمتر از ۴۸ ساعت بود، ادامه داد: برای اولین بار در کشور توانستیم در عرض کمتر از ۴۸ ساعت تمبر برای هیئت ابوالفضلی بیرجند صادر کنیم که این اقدام در سطح کشور بی‌نظیر بود و ما این توفیق را به مدد حضرت ابوالفضل (ع) می‌دانیم، چرا که برای صدور تمبر ابتدا باید در شورای تمبر کشور مطرح و سپس مجوز لازم صادر شود که این مراحل یک ماه زمان می‌برد، اما توانستیم ظرف ۴۸ ساعت این اقدام را انجام دهیم.

ظهوری با بیان اینکه ۴۴ هزار گذرنامه زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین با همکاری موزعین پست در کمترین زمان ممکن به آن‌ها تحویل داده شده که در این زمینه بسیار موفق و سریع عمل کرده‌ایم، بیان کرد: اداره کل پست استان ۱۴ اداره و دفتر در شهرای مختلف دارد.

مدیرکل پست استان خراسان جنوبی ادامه داد: ۷۶ دفتر پیشخوان شهری، سه دفتر ارتباطات روستایی و هشت مرکز نمایندگی قبول شهری و همچنین ۱۷۷ نمایندگی پست روستایی در سطح استان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

او با بیان اینکه هر چه به ایام پایانی سال می‌رسیم خدمات و حجم کار‌های ما در این اداره افزایش می‌یابد، گفت: از ۱۵ اسفندماه همکاران ما ۲۴ ساعته بسیج شدند و در حال آماده باش و خدمت‌رسانی به همشهریان هستند که یکی از اقدامات ما توزیع لاستیک به صورت اینترنتی است.

ظهوری افزود: در راستای حمایت از تولید داخل و حمایت از تولیدات داخل استان و به منظور رفاه حال مردم مبنی بر تامین لاستیک از سراسر نقاط کشور، اداره کل پست استان خراسان جنوبی این ظرفیت را ایجاد کرد تا با همکاری کارخانه کویرتایر از هر کجای کشور که مردم درخواست لاستیک داشته باشند تامین شود آن گونه که از ۱۳ اسفند روزانه ۱۰ هزار لاستیک ارسال داشتیم که این امر بی‌سابقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار