رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از خدمت رسانی ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ایام سفر‌های نوروزی کرمانشاه خبر داد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : جلسات هماهنگی کمیته بهداشت و درمان ستاد سفر استان کرمانشاه با حضور اعضا تشکیل و آمادگی لازم برای سفر‌های نوروزی وجود دارد.

وی افزود: هماهنگی لازم با شهرداری‌ها برای پاکیزگی فضای شهری، راهداری برای نظافت سرویس‌های بهداشتی بین راهی و دامپزشکی برای جلوگیری از ذبح غیرمجاز دام انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی اورژانس کرمانشاه، تصریح کرد: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک فرند هلی کوپتر آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس برای سفر‌های نوروزی در نظر گرفته شده است.

محمدی بیان کرد: بیمارستان‌های استان کرمانشاه به لحاظ دارویی و پزشکان عمومی تقویت شده و شیفت بندی پزشکان متخصص صورت گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی مراکز درمانی برای چهارشنبه آخر سال، ادامه داد: سال گذشته ۱۲۵ نفر براثر حوادث ناشی از چهارشنبه سوری مصدوم شدند که برنامه‌هایی برای کاهش تعداد مصدومان و اطلاع رسانی به خانواده‌ها در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ تیم بهداشتی برای نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی شامل رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی در ماه رمضان فعالیت خواهند داشت.

محمدی اضافه کرد: وضعیت ذخیره سرم و دارو‌های حساس مراکز بیمارستانی نسبت به ماه گذشته ۲ برابر شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.