شهردار کرمانشاه در بازدید از سطح شهر کرمانشاه با تاکید بر تسریع فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی سطح شهر، گفت : تغییرات در ایام نوروز باید برای شهروندان ملموس باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در بازدید از مناطق مختلف شهر کرمانشاه با بیان اینکه امسال باید شاهد نوروزی متفاوت باشیم، گفت : مدیران مناطق شهرداری با نظارت معاونین عمران و خدمات شهری باید به پروژه‌های تعریف شده در حوزه عمرانی و زیباسازی، سرعت دهند.

نوروزی با اشاره به برخی از نقاط شهر کرمانشاه که قابلیت گردشگری دارند، گفت: این نقاط باید بیش از سایر مناطق مد نظر قرار گیرد و تغییرات نوروزی باید برای شهروندان ملموس باشد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه سراب قنبر با اقدامات شهرداری اکنون به یک نقطه توریستی تبدیل شده، خاطرنشان کرد: ادامه فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و زیباسازی در این نقطه باعث رونق آن و آرامش شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به میدان آزادگان بعنوان بزرگترین میدان شهر کرمانشاه افزود: این نقطه جدا از بحث گردشگری شهری، محل ورود و خروج زائران عتبات و مسافران است، لذا منطقه هشت شهرداری باید نسبت به اقدامات عمرانی و زیباسازی آن بیش از پیش اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه پارک معلم به مکانی برای ورزش و استراحت جوانان و بازنشستگان تبدیل شده، بر زیباسازی و تکمیل امکانات آن تاکید کرد.

نوروزی در ادامه این بازدید، حدفاصل میدان انقلاب اسلامی تا میدان فردوسی را نقطه استراتژیکی دانست و بر اجرای برنامه‌های زیباسازی و نورپردازی در این منطقه تاکید کرد.

شهردار کرمانشاه همچنین با اشاره به فعالیت ساختمان سازی در برخی نقاط شهر، گفت: مدیران مناطق شهرداری باید با قید فوریت به مالکانی که کارگاه‌های ساختمانی آنان چهره شهر را زشت کرده، برای آزادسازی معابر و زیباسازی آن ناحیه تذکر دهند و درصورت عدم اجرای آن تذکر، برخورد قانونی با واحد‌های ساختمانی صورت گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.