فرمانده نیروی انتظامی گیلان از آماده باش بیش از یک هزار و ۲۲۰گشت نیروی انتظامی گیلان در ایام نوروز خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز (شنبه ۲۰ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه نوروز گفت: نیروی‌های انتظامی همواره جهت برقراری امنیت جامعه حضور فعالی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه در آستانه نوروز نیرو‌های انتظامی گیلان در آماده باش کامل قرار دارند گفت: در نوروز ۱۴۰۲، یک هزار و ۲۲۳ گشت خودروی و موتوری نیروی انتظامی در سطح استان آماده ارائه خدمت به مسافران و شهروندان هستند.

وی به چهارشنبه آخر سال اشاره و گفت: برگزاری مراسم سنتی چهارشنبه سوری هیچ منعی وجود ندارد، اما هر اقدانی که امنیت مردم را سلب کند برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی آمادگی لازم در برقراری امنیت چهارشنبه آخر سال دارد و با عوامل سلب آسایش برخورد قاطع خواهد شد.

ملکی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها فرزندانشان د ر چهارشنبه آخر سال نظارت کنند، افزود: هشدار‌های مورد نیاز را به فرزندان انتقال دهند تا شاهد آسیب‌های کمتری در چهارشنبه سوری باشیم.
وی ادامه داد: گیلان قطب گردشگری کشو ر محسوب می‌شود و هر ساله شاهد حضور سیل گسترده مسافر در گیلان هستیم، این حجم از گردشگر نیازمند همکاری همه ارگان‌های ذی ربط در این حوزه است.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰ باند کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند گفت: در این راستا ۱۸۷نفر است.
وی افزود: در این مدت نیز ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد و ۳ هزار و۱۵۹ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل قانون شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.