مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: امسال ۵۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی بین روستاییان عضو اتحادیه تعاونی های روستایی استان توزیع شده است.

آرش آوان گفت: این تعداد بسته به ارزش ۴۰ میلیارد ریال طی نیمه دوم امسال توزیع شد.

وی ادامه داد: تامین و توزیع کالاهای اساسی و مصرفی اعضای تعاونی‌ها با قیمت مناسب و با هدف کمک به تنظیم بازار از برنامه‌های تاکید شده در دستور کار اتحادیه‌های استانی و شهرستانی است که توسط اتحادیه تعاونی های روستایی استان به صورت مطلوب و جدی در حال پیگیری و انجام است.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت:در راستای بهبود اوضاع معیشتی اعضای شرکت‌ها و حمایت از اقشار کم درآمد و نیروهای شاغل در کارخانه های تولیدی مواد غذایی، این اتحادیه علاوه بر تأمین و توزیع مواد غذایی اعضای تحت پوشش در استان اقدام به انعقاد تفاهم نامه با تشکل های صنعتی استان کرده است.

آوان افزود: از ابتدای مهرماه، بسته های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب، چای، قند، شکر و حبوبات به صورت ماهانه تامین و توزیع شده است.

خراسان رضوی با ۶۸۲ تشکل فعال در حوزه تعاون روستایی، کشاورزی و زیربخش های آن، رتبه نخست کشور در این بخش را دارد و افزون بر ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای این استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری، زیر پوشش خدمات شبکه تعاون روستایی هستند که از این نظر نیز جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.