در این مراسم که با حضور فرماندار، شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان مهاباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز جوان، (سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد) نیز گرامی داشته شد.

در این مراسم، خانم حیدری (مدیر سمن آوای ایمان اداره ورزش و جوانان) و مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری ایمان (مسجد حضرت عایشه (رض) در خصوص انواع فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی سمن آوای ایمان و کانون فرهنگی و هنری ایمان سخنرانی کردند.

وی ضمن گرامیداشت روز جوان و (سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد)، پیگیری انواع برنامه و نشست‌های متعدد در حوزه جوانان و خانواده توسط سمن آوای ایمان (مربوط به اداره ورزش و جوانان) و همچنین اجرای انواع فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و قرآنی توسط کانون فرهنگی و هنری ایمان (مسجد حضرت عایشه (رض)) موجبات مبدل شدن این مجموعه به سمبل فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی منطقه زمین‌های شهرداری شده است.

در ادامه ضمن اجرای گروه مولودی خوانی کانون فرهنگی و هنری مساجد مهاباد، از جوانان برتر و اعضای ممتاز فرهنگی و قرآنی تجلیل شد.

همچنین در ادامه برنامه‌های امروز مسئولان مهابادی به مناسبت هفته ورزش و ولادت حضرت علی (ع) با خانواده شهید «محمد تدین» نیز دیدار و دلجویی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.