مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سرقت سازه‌های نوری و سیم و کابل و المان‌های شهری از چالش‌های این سازمان به شمار می‌رود.

علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سرقت تجهیزات و سازه‌های نوری این سازمان که با هدف زیباسازی شهر در نقاط مختلف نصب می‌شوند به جلوه بصری شهر آسیب وارد می‌کند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون به دلیل سرقت‌های که قبلاً صورت گرفته بسیاری از سازه‌های سطح شهر خاموش شده است و ما در حال پیگیری هستیم تا این سازه‌ها دوباره روشن شوند.

این مسوول شهرداری قزوین گفت: برای پیشگیری از سرقت‌های یاد شده، شرکت برق نیز تغییراتی در سیستم‌های روشنی ایجاد کرده و کابل‌های زمینی را به هوایی تبدیل کرده است.

منجم تصریح کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه نوروز برخی از سازه‌های نوری در بلوار آیت الله بهشتی و بلوار مدرس از جنوب به شمال روشن شده است.

این مسوول هزینه خرید و ایمن سازی این سازه‌ها را بسیار سنگین دانست و افزود: طی ۶ ماهه اخیر بیش از یک میلیارد تومان سرقت در محور‌های مختلف شهر داشتیم که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و نیروی انتظامی نیز پیگیر این موضوع است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به پاکسازی فضای شهر خاطرنشان کرد: همچنین در ۶ ماه اخیر به لحاظ دید بصری شهر وضعیت خوبی ندارد و نیاز به پاکسازی داریم که این موضوع بعد از چهارشنبه سوری انجام خواهد شد.

منجم یادآور شد: رنگ آمیزی و پاکسازی ۳۰ هزار مترمربع در سطح شهر و اجرای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع نقاشی دیواری تا نوروز ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قزوین قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار