معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان سمنان از گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان با هدف حفظ آرامش بازار و حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده خبر داد.

حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ابراز کرد: کالا‌های اساسی مانند روغن، برنج، شکر و مرغ منجمد به قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: پوشاک، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، کیف و کفش از جمله محصولاتی هستند که در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: فروش محصولات با قیمت مناسب و متعادل از جمله هدف‌های برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان است و به همین منظور غرفه‌داران نمایشگاه تولیدکنندگانی هستند که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کنند.

مداح اضافه کرد: واحد‌های تولیدی در زمینه شوینده‌ها، مواد سلولزی و موادغذایی در استان سمنان فعال هستند که از این واحد‌ها برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

وی یادآور شد: تولیدکنندگانی که تمایل به دریافت غرفه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان مراجعه کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سالن ورزشی شهدای کارگر سمنان واقع در ورودی شهر سمنان در نزدیکی میدان استاندارد برپا شده است.

استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.