شهردار اصفهان گفت: برنامه‌های متفاوت عمرانی و زیباسازی ویژه نوروز تا سه روز آینده رونمایی و اصفهان از ۲۵ اسفند پذیرای مسافران نوروزی می‌شود.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به آمادگی شهر اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: طبق روال هر سال با رنگ‌آمیزی جداول و دیواره‌ها، خط‌کشی خیابان‌ها و هرس درختان، شهر تکانی کرده ایم و اکنون نیز کاشت گل و گل‌آرایی را در خیابان‌های اصفهان شاهد هستیم.


او با اشاره به اینکه نشانه‌ها و نماد‌ها در حال نصب و محور نور هم در حال آماده سازی است. ادامه داد: برنامه‌های متفاوت عمرانی و زیباسازی ویژه نوروز تا سه روز آینده رونمایی و اصفهان از ۲۵ اسفند آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شود.


شهردار اصفهان افزود: فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از سه ماه پیش، آغاز شده و کمپ گردشگری فدک نیز از ۲۵ اسفند پذیرای مسافران نوروزی است.


قاسم‌زاده در مورد طرح‌های عمرانی شهر برای تردد روان شهروندان و مسافران هم گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار قرار بود تا قبل از پایان امسال به طور رسمی افتتاح شود، اما با توجه به تکمیل‌نشدن نور طرح، به‌طور موقت از هفته گذشته زیر بار ترافیک رفت تا ترافیک شمال شهر (از ورودی دولت‌آباد) کاهش پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.