دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اردوهای مهارتی تشکیلاتی انجمن اسلامی دانش آموزان تابستان آینده تقویت می‌شود.

تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: یکی از محورهای مهم انجمن اسلامی دانش آموزان زیر مجموعه جهاد تبیین است که در دو بخش اصلی تبیین مبانی جمهوری اسلامی و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی کار خود را انجام می‌دهد. وی افزود: انجمن اسلام در ذیل این دو بخش مهم در حال راه اندازی خط تولید است. او ادامه داد: خط تولید متناسب با سوالات و شبهات دانش آموزان کار خود را آغاز می‌کند و ما متناسب با سوالات بسته‌های متنوعی را در دستور کار، برای خط تولید داریم.
تاریخی گفت:بسته‌های ما هم شامل محصولات مکتوبی همچون کتاب، بروشور و جزوه، هم شامل محصولات در عرصه فضای مجازی همچون کلیپ، پادکست و موشن گرافی است که در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. دبیر کل اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی افزود: بسته‌های مذکور باید در مدارس توزیع شود به همین علت نیازمند بسته برنامه‌ای است که در دهه فجر سال ۱۴۰۱ نقطه اولیه را با برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشت. او ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجمن اسلامی برای جلوگیری از اغتشاشات اخیر ایجاد و طراحی کافه ۵۷ است.
تاریخی تصریح کرد: کافه ۵۷ محفلی برای گفت‌وگوی دانش‌آموزان با یکدیگر است.
وی با بیان این که اگر بتوانیم فضا را برای فعالیت خود دانش آموزان باز کنیم، افزود: دانش آموزان دهه هشتادی و دهه نودی به فعالیت‌ در حوزه‌های مختلف علاقه‌مند هستند و در هر موضوعی توانایی تولید محتوا را دارند؛ اگر مسئولیتی را به آن‌ها بدهیم تمام موانع و مشکلات را پشت سر گذاشته و به قله موفقیت دست پیدا می‌کند. او ادامه داد: ما در اردوهای افق‌های روشن به دانش آموزان انگیزه می‌دهیم تا با انرژی مضاعف وارد فضای انقلابی شوند.
تاریخی بیان کرد: انجمن اسلامی دانش آموزان برنامه‌های متنوع همچون طبیعت گردی(کوه نوردی،جنگل نوردی، دریا نوردی کویر نوردی)، برگزاری‌ اردوهای مهارتی، تشکیلاتی و سناریو محور دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار