سرهنگ محمد رازقی در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از آنجایی که سرعت غیر مجاز خط قرمز پلیس راهور است و تاثیر زیادی در بروز تصادفات دارد به هر شکلی که هست می بایست این سرعت ها کنترل و مدیریت شود و به حداقل ممکن برسد.
وی افزود : در برخی از معابر با نصب سرعت گیرها و سرعت گاهها و به صورت چشمک درآوردن چراغ برخی تقاطع ها سعی در به حداقل رسانیدن سرعت ها در این معابر داریم.
سرهنگ رازقی بیان کرد: کار اصلی ما کنترل سرعت ها در معابر اصلی و بزرگراههای شهر تهران است که این اقدامات توسط یگان نامحسوس انجام می شود و پلیس بزرگراه ها را نیز برای این امر در نظر گرفته ایم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: کار اصلی پلیس نامحسوس در بزرگراه ها برخورد با تخلفات حادثه ساز وکنترل سرعت های غیر مجاز است، معمولا شب ها این تخلفات بیشتر است که این یگان فعالیت بیشتری دارد و تمامی بزرگراه ها راگشت زنی می نماید و به طور نامحسوس تخلفات سرعت و سبقت و حادثه ساز را در صورت رویت برخورد می نماید .
وی گفت : همکاران بنده در طول شبانه روز بویژه شب ها در محورهای بزرگراهی حضور دارند و فعالیت آنها مضاعف شده و باتخلفات حادثه ساز و مخصوصا تخلفات حادثه ساز برخورد کرده و اجازه بروز این تخلفات را توسط رانندگان نمی دهند .
سرهنگ رازقی بیان کرد : اگر سرعت برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده اگر حدود 80 کیلومتر باشد احتمال فوت عابر پیاده 100 درصد است و این نشان دهنده این است که سرعت می بایست در همه جا رعایت شود .
سرهنگ رازقی اظهار کرد : رانندگان گرامی بویژه در جاهایی که سرعت ها مانند آزادراهها و بزرگراه ها سرعت ها را رعایت نمایند وحتی در معابر و خیابان های داخل شهر نیز به این توصیه دقت کرده تا شاهد بروز تصادفات ناگوار بدلیل سرعت های بالانباشیم .
دست انداز و جریمه کارساز نیست فرهنگ سازی ملی و قاطع جواب میده