فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به تأثیر مستقیم حفظ محیط زیست بر سلامت جامعه از آمادگی متخصصان بسیجی استان فارس برای احصا و حل مشکلات حوزه کشاورزی خبر داد.

سردار یدالله بوعلی در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان فارس با تأکید بر اهمیت مسئله حفظ محیط زیست و درختکاری گفت: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود نقش اساسی را در پویش ملی کاشت نهال ایفا کند.

او گفت: بدون شک مسئله مهم حفظ محیط زیست از طریق کاشت نهال، تکثیر درختان و احیای جنگل‌ها تأثیر مستقیم و بسزایی بر سلامت جامعه و نسل آینده خواهد داشت.

بوعلی با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی فارس آمادگی دارد در هر عرصه‌ای که نیاز باشد به کشاورزان و دامپروران خدمت‌رسانی کند، گفت: متخصصان بسیجی و اعضای هیئت اندیشه‌ورز این سازمان مشکلات و مسائل حوزه کشاورزی استان را احصا و راه‌حل‌های اجرایی برای این مشکلات به مسئولان ارائه دهند.

یادآور می‌شود، در این مراسم که با حضور مسئولان سپاه فجر و دست‌اندرکاران سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار شد، چند اصله نهال مزین به پلاک پاسداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت حجت‌الاسلام محمد مؤیدی در محوطه فضای سبز سپاه فجر کاشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.