مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان از اجرای طرح استقبال از نوروز در راه آهن این منطقه خبر داد.

آقای قربانی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقبال از گردشگران نوروزی گفت: شستشو و نظافت قطار‌ها و ایستگاه‌ها شروع شده است و در ایام تعطیلات نوروزی و به منظور استقبال از مسافران ریلی برنامه‌های فرهنگی و موسیقی سنتی در ایستگاه‌های تحت پوشش اجرا می‌شود.

وی افزود: در این ایام همچنین جشن نوروزی و نمایشگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌های منطقه آذربایجان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این اداره کل در راستای استقبال و بدرقه مسافران ریلی در فضایی آرام و امن آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: تلاش می‌شود با برگزاری جلسات متعدد و همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های ویژه تفریحی و فرهنگی انجام شود و با اجرای این برنامه‌ها آرامش خاطر را برای مسافران نوروزی به ارمغان بیاوریم.

آقای قربانی ادامه داد: اقدامات عمرانی، مرمت و زیباسازی نمازخانه‌ها، برپایی سفره‌های هفت سین و بهبود کیفی فضای سبز ایستگاه‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

وی یادآور شد: استقبال از اولین مسافران نوروزی با اهدای شاخه گل و معرفی سوغات و صنایع دستی استان برای مسافران از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام نوروز است.

آقای بایرام زاده معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه برای همکاری با اداره کل راه آهن آذربایجان در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های سوغات و صنایع دستی و معرفی آثار تاریخی این استان به مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار