در آستانه نوروز اجرای طرح از این خونه به اون خونه با مشارکت ۶۰ گروه نیکوکاری در استان اصفهان آغاز شده است.

سجاد صادقیان مسئول اجرایی طرح نیکوکاری از این خونه به اون خونه گفت: در این طرح، خیران با شماره ۹۰۰۰۷۲۷۲ تماس می‌گیرند و اقلام اهدایی خود را معرفی و سپس تصاویر کالا را به شماره ۰۹۹۱۲۹۳۷۱۱۸ ارسال می‌کنند.


او افزود: اگر قابل استفاده بودن کالا تایید شود، کارشناسان مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی جهادی به منزل خیر مراجعه می‌کنند، کالا را تحویل می‌گیرند و به دست نیازمند از قبل معرفی شده می‌رسانند.

مسئول اجرایی طرح نیکوکاری از این خونه به اون خونه با اشاره به اینکه اجرای این طرح پارسال با همکاری چند خیریه در استان اصفهان آغاز شد گفت: سال گذشته سه هزار تماس موفق با مرکز پاسخگویی طرح نیکوکاری خونه به خونه ثبت و کالا‌های اهدایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان اصفهان توزیع شد.


صادقیان ادامه داد: قرار است طرح نیکوکاری از این خونه به اون خونه در طول سال برقرار باشد و اقلام اهدایی خیران هر شهرستان، بین نیازمندان همان منطقه توزیع شود.

او از مردم خواست با درنظر گرفتن کرامت نیازمندان، فقط اجناسی مناسب و قابل استفاده را اهدا کنند.

افسانه شاه میرزایی مسئول مرکز پاسخگویی طرح نیکوکاری از این خونه به اون خونه هم گفت: در اجرای این طرح، متصدیان، روزانه پاسخگوی بیش از ۲۰۰ تماس تلفنی خیران هستند.


او افزود: روزانه به طور میانگین حدود ۶۰ درصد کالا‌های معرفی شده خیران، تأیید می‌شود و به دست نیازمندان استان اصفهان می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.