مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی برای رفع مشکل آب‌گرفتگی ورودی بهارستان، ظرف ۱۰ روز به پایان رسید.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آب‌گرفتگی زیرگذر ورودی بهارستان در بارش‌های اخیر و مشکلاتی که برای تردد مردم ایجاد شد گفت: برای جلوگیری از تکرار مشکل در آینده، ظرف ۱۰ روز عملیات اجرایی در این محور انجام شد و اداره راه در ۲ مقطع در بزرگراه خلیج فارس لوله‌گذاری کرد تا روان‌آب‌ها به زه‌کش‌ها هدایت شود.

او با تأکید بر اینکه شرکت عمران و شهرداری بهارستان موظف شدند اجرای طرح‌های پیشگیری از آب گرفتگی را در داخل شهر هم اجرا کنند، ادامه داد: اداره راهداری موظف شد در تمام زیرگذر‌هایی که آب گرفتگی داشت مانند زیرگذر‌های شهرضا، دهاقان، بزرگراه خلیج‌فارس، محور بهارستان و قلعه شور و محور قهجاورستان چاه‌های جذبی حفر کند تا هنگام بارش آب‌گرفتگی ایجاد نشود.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در روز جمعه از اعلام آماده‌باش به تمام عوامل مدیریت بحران شامل شهرداری‌ها، راهداری‌ها، آب منطقه‌ای و جمعیت هلال احمر برای رعایت الزامات ایمنی خبر داد.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در مناطق غرب و جنوب استان شاهد انباشته برف هستیم، گفت: در سمیرم، فریدونشهر، فریدن، دهاقان، خوانسار و بویین میاندشت و مناطق مرتفع تیران و کرون به دلیل انباشت برف احتمال آب‌گرفتگی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.