نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تحریم‌های شدید و ایجاد تنگنا برای فروش نفت، دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار گرفت تا بین منابع و مصارف کشور تعادل ایجاد و از استقراض از بانک دولتی جلوگیری کند.

حجت الاسلام جعفری در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی این استان گفت: دولت سیزدهم در شرایط سخت تحریم با تکیه بر صادرات غیرنفتی، مالیات و صادرات خدمات، بین منابع و مصارف کشور توازن ایجاد کرده است و در این میان اعتبارات خوبی را به استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری اختصاص داده است.

وی افزود: اختصاص یک هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان به طرح آبرسانی بن به بروجن و بیش از یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح راه‌آهن بخشی از اقدامات شاخص دولت در استان بوده است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم فرصت طلایی برای خدمتگزاری به مردم و احیای امید در جامعه فراهم کرده است که با جذب مناسب اعتبارات در استان می‌توان از این فرصت در راستای خدمت به مردم بهره گرفت.

جعفری، جذب سریع‌تر اعتبارات امسال استان را خواستار شد و گفت: جذب به موقع اعتبارات یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد چرا که مدیری که در جذب اعتبارات ناتوان باشد نمی‌تواند در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار