استاندار ایلام گفت: در شهرستان ملکشاهی ۹۲ پروژه عمرانی با مجموعه اعتبار ۷۸۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و نهاد‌های حمایتی و اجرایی در دست اجرا است.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست شورای اداری با حضور معتمدین و بزرگان این شهرستان، اظهار کرد: در شهرستان ملکشاهی ۹۲ پروژه عمرانی با مجموعه اعتبار ۷۸۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و نهاد‌های حمایتی و اجرایی در دست اجرا است.

وی افزود: همچنین احداث یک طرح احداث مسکن ویژه شهری و روستایی شامل احداث ۳۲۰ واحد مسکونی (۲۰۰ واحد روستایی و ۱۲۰ واحد شهری) با تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض قابل پرداخت به میزان ۵۱ میلیارد تومان در دست اجرا است.

استاندار ایلام در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، متمم سفر ریاست جمهوری و سفر معاون اجرایی رییس جمهوری به شهرستان ملکشاهی، گفت: از محل اعتبارات مصوب دوره اول سفر ریاست جمهوری به استان ۱۳ مصوبه با اعتباری بالغ بر ۱۷۱ میلیارد تومان، از محل اعتبارات متمم اول سفر ریاست جمهوری ۴ مصوبه با اعتباری معادل ۴۴ میلیارد تومان و از محل متمم سفر معاون اجرایی رییس‌جمهور ۴ مصوبه با اعتبار ۴۰۹ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین در مجموع از محل اعتبارات اربعین ۴ پروژه با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان و از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافت.

وی در خصوص اختصاص اعتبار برای دو ایستگاه پمپاژ کشاورزی در ملکشاهی، افزود: برای هر کدام از ایستگاه‌های پمپاژ روستا‌های خوشادول و گنبد ملکشاهی ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که برای هر پمپاژ ۵ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه تحولی چشمگیر در حوزه آبرسانی استان انجام شده است، بیان کرد: عملیات آبرسانی به ۲۰۰ روستای محروم و کم برخوردار استان با پیشرفت ۶۶ درصدی و با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران در دست اجرا است.

وی با اشاره به بازدید صبح امروز از بیمارستان شهر ملکشاهی، مطرح کرد: روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ملکشاهی در مقایسه با ۹ ماه پیش رضایت بخش است، محوطه سازی، نصب دستگاه سرمایش و گرمایش، آسانسور این بیمارستان در حال انجام است و ۱۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.