برپایی ۱۲۰۰ ایستگاه صلواتی در آذربایجان شرقی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان، یک هزار و ۲۰۰ ایستگاه صلواتی به تعداد سال‌های عمر شریف امام زمان (عج) در استان برپا می‌شود.

حجت الاسلام سید محمود حسینی دوشنبه ۱۵ اسفندماه با تاکید بر اینکه برنامه‌های نیمه شعبان به صورت محله محور و با مشارکت مردم برگزار می‌شود ادامه داد وگفت: در همه محلات استان علاوه بر برگزاری جشن، ایستگاه‌های صلواتی نیز برپا خواهد شد.

او با بیان اینکه روز چهارشنبه این هفته و همزمان با نیمه شعبان، به همت حوزه علمیه خواهران و تشکل دختران حاج قاسم در محل ائل گلی تبریز جشن بزرگ نیمه شعبان برگزار می‌شود افزود: در مناطق پرجمعیت شهر تبریز برنامه‌های ویژه‌ای در این روز برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تشکل‌های مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی استان پای کار هستند و برنامه‌های مختلفی برای این ایام درنظر گرفته شده است اضافه کرد: انجمن‌های اسلامی مساجد در داخل مسجد برنامه برگزار می‌کنند و هیئت‌های مذهبی نیز در بیرون مسجد اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی می‌کنند.

او  ادامه داد: برنامه‌های پیاده روی و جشن‌های شادی نیز در استان برای روز چهارشنبه تدارک دیده شده است و ۳۰ گروه سرود در تمام محلات شهر تبریز اقدام به برگزاری برنامه می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در این ایام خبر داد و گفت: شهر‌ها و روستا‌های استان نیز به همت خیران و مردم ولایتمدار استان آذین بندی شده و حال و هوای استان امام زمانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار