استاندار اردبیل گفت: اجرای اختیاری این طرح برای سرپرستان خانوار با بهره‌مندی از ۱۰ کالای اساسی با قیمت پایین‌تر از مصوب بازار در دستور کار قرار گرفته است.

سیدحامد عاملی با اشاره به سیاست دولت برای کاهش فقر در کشور گفت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فرصت مناسبی برای تحقق این مهم است که دراین زمینه به دنبال تامین نیاز‌های مردم هستیم و امیدواریم با اجرای طرح الکترونیکی با عرضه ۱۰ کالای اساسی مصرفی گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود.

استاندار اردبیل در جلسه طرح کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: رفع نیاز‌های موجود با همت مسئولان در آستانه سال نو امری لازم و ضروری است که در این زمینه فروشگاه‌های بزرگ و خرد می‌توانند نقش اساسی در این زمینه ایفا کرده و موفق عمل کنند چرا که همت مسئولان استانی برای تحقق اهداف مورد نظر بسیار مهم و حائز اهمیت است.

عاملی گفت: اجرای این طرح با کمک به شناسایی و رفع ایرادات شده و مانعی برای اجرای این طرح در سطح کشور نداریم و با توجه به اجرایی شدن این طرح در استان انتظار می‌رود شاهد دستاورد‌های خوبی باشیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

او بیان کرد: اجرای اختیاری این طرح برای سرپرستان خانوار با بهره‌مندی از ده کالای اساسی با قیمت پایین‌تر از مصوب بازار در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود تلاش‌های لازم در این زمینه برای رفع مشکلات موجود و تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سرپرستان خانوار می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از میزان اعتبار وفروشگاه‌های تحت پوشش این طرح مطلع شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.