۴ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های بیرجند و قاین کشف شد.

سرهنگ زال بیکی فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: مأموران انتظامی در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به سه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودروها، ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

سرهنگ زال بیکی بیان کرد: مأموران ضمن توقیف سه دستگاه خودرو، سه متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم گفت: مأموران پاسگاه حاجی‌آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از وانت نیسان، هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و توقیف شد.

سرهنگ کارگر عنوان کرد: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار