تلاش گروه‌های جهادی در کاهش مشکلات مردم بسیار ارزشمند است

استاندار اردبیل گفت: تلاش گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کاهش مسائل و مشکلات مردم ارزشمند است.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل گفت: تلاش گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کاهش مسائل و مشکلات مردم ارزشمند بوده و اقدامات ارزنده‌ای در حوزه سلامت و درمان، افزایش سرانه فضای آموزشی، آزادی زندانیان، تأمین جهیزیه و... انجام شده است.

استاندار اردبیل در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری و اهدای جایزه ملی احسان، به‌همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان با بیان این‌که بالاترین فضیلت انسان کسب حقایق دنیا و ارائه آن به مردم و تقلیل آلام و رنج مردم است، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و گروه‌های جهادی و جوانانی که در راه کاهش مسائل و مشکلات می‌کنند، اقدامات ارزنده‌ای را طی سال‌های اخیر در حوزه سلامت و درمان، افزایش سرانه فضای آموزشی، آزادی زندانیان، تأمین جهیزیه و... انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

عاملی بیان کرد: فعالیت تمامی افرادی که با جان، مال، عمر و زندگی خود در پی رفع مسائل و مشکلات مردم هستند، بسیار ارزشمند است.

گفتنی است؛ در این آیین از ۳۰ جهادگر در عرصه‌هایی همچون مساجد و هیأت‌ها، عدالت آموزشی، سلامت، بانوان، رسانه، خیریه، نوآفرینی، فعالیت‌های اجتماعی و پیشرفت‌های منطقه‌ای تجلیل شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.